• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

SyskonETT - Hoppas ÄP gick bra idag Glad!

Kalimero - Lycka till på VUL Solig!

• Inanna Li

slemtorsk - Önskar jag kunde svara men har ingen erfarenhet av spray och nedreglering!

• Inanna Li

Kalimero - Hoppas det ordnar sig med dina blåsor! Så jobbigt med en som sticker iväg så där!

• Inanna Li
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-10 18:21:23 följande:
    jag har sökt o sökt o hittar ingen info.. o här sitter jag o är en dag sen.. har aldrig hänt förut liksom...
    Jag hoppas någon ger dig svar snart. Skulle inte tro att en dag försenad är nån fara!
  • Inanna Li
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-10 18:32:17 följande:
    näää jag är inte orolig så... undrar bara om jag är gravid *S*.... trots allt liksom haha...
    Det vore ju underbart Skrattande!
  • Inanna Li
    sushikatten skrev 2011-11-10 18:41:51 följande:
    Ja man är ju hel borta just nu och det där med att känna efter är mitt dilemma. Jag får vänta några dagar till.

Innana. Tack för tumhållning. Ja det där med pengar just nu är inte det bästa. Vi har lagt ut 200 tusen och det börjar kännas speciellt nu när mannnen inte haft inkomst sen april och alla besparade pengarna är slut. Så vi får ta tag i det till våren, kanske. Låter jätte bra med befruktningsgraden.  

Söte: Hoppas magen blir bättre. ja ruvperioden är ju så pissssss. Vi får ta oss igenom detta nu på bästa sätt.

Själv var jag ut och sprang/gick idag 8 kilometer för  så negativ som jag va kunde jag lika gärna springa när det endå inte finns något där. Ska försöka tänka lite mer positivt. Tack för all uppmuntran här.Ni är så kloka och det lugnar mig.  
    Ruva lugnt ett tag till! Känna efter kan du göra lite senare! Efter en vecka och framåt brukar det börja bli lite mer nervöst! Men vi ska försöka tänka positivt den här gången! Det har du helt rätt i! Lycka till Hjärta

Vi har lagt ut ca 150 000 kronor redan! Hoppas inte att jag ska behöva oroa mig för hur vi ska gå vidare utan att det ska ta sig nu!
  • Inanna Li

Oj, räknade precis om och kom på att vi lagt ut över 180 000 kronor för IVF-försök FörvånadSkrikandesRynkar på näsan{#emotions_dlg.djavulsk}!

• Inanna Li

Kalimero - Så bra att de växt sig jämna nu! Vi håller tummarna för varandra på måndag! Lycka till Solig!

• Inanna Li

Linköping - Du verkar ha hittat en riktigt bra gyn som tar allt på allvar! Klokt att du väntar till efter nyår så TSH kommer ner! Lycka till med Inofolic! Hoppas det blir ett försök på CFC i början av nästa år!

• Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-11-13 10:57:56 följande:
    Inanna & Kalimero: vi kommer alla att hålla alla tummar för er imorrn Hjärta 
    Tack HjärtaSolig
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?