• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Victoria71 skrev 2011-12-02 14:43:52 följande:
    Hej Inanna!
    Åhhh, du har testdag imorgon ser jag ... Gud vad jag håller tummarna!!

Skytten, just det ja, du gör FET, nu kommer jag ihåg! Skönt att ha en period med lite mindre jobbig behandling. Hoppas innerligt att det vill sig den här gången! Annars kör vi tillsammans i januari, yes?  
    Tack Glad! TD är på söndag om jag klarar mig så långt Skrattande
  • Inanna Li
    Mia69 skrev 2011-12-02 14:56:43 följande:
    Inanna: Hur går det idag? Är det testdag imorgon? Är det kliniken som gett dig så sen testdag eller är det "din egna"?? Hoppas så. Nu skall det gå vägen för dig!!!!Hjärta
    Tack för pepp Hjärta Jag är på RD 16 och har molvärk till och från i magen. Pytteömma bröst och svullen mage! Kliniken har gett mig TD 18 dagar efter ET så det blir på söndag! Hoppas jag klarar mig dit!
  • Inanna Li
    myran6801 skrev 2011-12-02 22:26:51 följande:
    Inanna, snart TD! Håller tummarna!!!
    Tack Glad
    turlid70 skrev 2011-12-03 10:26:02 följande:
    Inanna, åh vad jag hoppas på ett plus för dig imorgon. Och Kalimero också. Håller tummarna för er så hårt jag bara kan.
    Tack för tumhållning Solig! Det känns nervöst nu!
  • Inanna Li
    Skytten skrev 2011-12-03 12:29:33 följande:
    I dag fyller jag 40. FYRTIO. 
    Och inte får jag dricka champagne. Bara ruva.
    Grattis på 40-årsdagen! Ruva lugnt med alkoholfri skumpa Skål

• Inanna Li
    Skytten skrev 2011-12-03 12:29:33 följande:
    I dag fyller jag 40. FYRTIO. 
    Och inte får jag dricka champagne. Bara ruva.
    Grattis på 40-årsdagen! Ruva lugnt med alkoholfri skumpa Skål!
  • Inanna Li
    sushikatten skrev 2011-12-03 12:51:08 följande:
    Innana och kalimero: Nu gäller det! Puhhhh vad nervöst framför allt när ni har varit så duktiga och inte tjuvtestat. Håller nu verkligen allt det går att hålla.  
    Tack Solig
    Mia69 skrev 2011-12-03 14:07:43 följande:
    Inanna och Kalimero: Hur går det för er? Håller mina tummar!!!
    Tack för tumhållning Glad! RD 17 och jag har inte vågat testa än! Molar lite och brösten känns spända och lite ömma!
  • Inanna Li
    42an skrev 2011-12-03 14:56:16 följande:

Kalimero & Inanna: Håller tummarna allt vad jag kan!

Tack! jag ruvar på och hoppas!
  • Inanna Li

Kalimero - Håller tummarna för att du testar plus igen och att det inte berodde på Pregnylen! Kram Glad

• Inanna Li

Hej alla underbara vänner! Jag ska uppdatera mig i tråden senare! Jag kan meddela att jag är GRAVID Solig! Testade för 5 minuter sen och det tog en sekund för Plus-et att komma upp och det var jättestarkt! Jag är överlycklig. Hoppas det går hela vägen nu! Jag har i alla fall lyckats bli gravid varannat försök hur det än går! Kram Hjärta

• Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2011-12-05 17:50:55 följande:
    Supergrattis, Inanna!!!!! Wow, det är fantastiskt och jag är så innerligt glad för er skull. Den här gången SKA det gå hela vägen. Stor grattiskram till Dig{#emotions_dlg.flower}!
    Tack vännenHjärta! Har ömma bröst och molvärk!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?