IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Härligt med sådana upplyftande samtal Fjällsippan! Det andra hör man till leda ändå
Härligt med sådana upplyftande samtal Fjällsippan! Det andra hör man till leda ändå
Kunde ju åtminstone varit en jämn siffra
Snösport: men det var ju verkligen ett bra utlåtande & samtal - då producerar ni ju bra embryon!! Jag skulle egentligen också vilja hålla mig härifrån men kan inte eftersom jag dels vill veta hur det går för alla som man nu "lärt känna" och dels för att man vill ha all ny info som kommer... Så jag hänger kvar tills det är dags igen Du kan väl skriva nåt ibland.. (särskilt när du varit hos Ludmila)?
Eviglängtan - var är du i processen nu..? Hur går dina tankar? Vad är planen?
Förresten Eviglängtan - dina kunskaper är otroligt välkomna så jag hoppas du tittar tillbaks fler gånger
Välkommen Myrslok till ålderdomshemmet Ja du, hade man mot förmodan några små hopp om att man kanske var lite ungdomlig tidigare så tas de fantasierna snabbt ifrån en i denna värld . Men du, lyssna mer på din kropp än på läkarna, tro framförallt på dig själv! Man kan visa allt med statistik och vi är till för att ändra på den! Det finns massor med kvinnor världen över som föder barn runt 45 och det finns massor med 25-åringar som inte lyckas. Det är trist att våra läkare inte är mer uppmuntrande (utan att för den delen ge falska förhoppningar) men låt deras nedslående procentsatser passera snabbt och motbevisa dem istället Nu j*ar ska det bli bebbar av det!!
Chichisita: tack för att du delade med dig, vilken intressant läsning!! Och hoppas det blir trillingar av dem Nädu, här heter det alltid "lev som vanligt" i den mest ovanliga situation som finns. Möjligtvis kan man ta det lite lugnt ÄP-dagen men sen är det bara att vara som vanligt... Men jag har förstått att de som säger så aldrig själva har gått igenom ett ET.
Blodet är alldeles sannolikt precis som du säger lite blodrester från ÄP.
Det verkar vara en riktigt bra behandling du får! Lycka till och kramar