IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Solig Solig](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
Vi4 - Tack för att du undrar hur det är med mig ! Positivt att ditt graviditets-
håller i sig!
Efter VUL fick jag åter bruna flytningar några dagar sen har det varit uppehåll i 3 dagar och nu fick jag ytterst lite i morse igen. Det gör mig orolig men jag vet att det kan vara OK. Orsakerna kan vara bl a sköra slemhinnor, lättblödande livmodertapp, en tvilling som är på väg att försvinna (som det verkar se ut för mig). Jag har molvärk av och till i livmodern, känner mig yr och illamående mest på kvällstid, är dödstrött dygnet runt, går på toa 3 gånger varje natt, är förstoppad och har svullen mage och större bröst med mer synliga ådror. Hoppas så att allt kommer vara bra på nästa VUL om 10 dagar! Jag avvaktar med att åka till gynakuten om det bara är sparsamma brunblandade flytningar som kommer. Detta känns som min sista chans i livet att få ett barn så det gör att det känns extra nervöst!
Maryhe - Blir så ledsen när jag läser om ditt hjärta! Hoppas i alla fall att du ska kunna plocka ut ägg och frysa ner så att du får göra IVF i framtiden om det inte går just nu! Stor kram till dig