IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Välkommen Underverket! Det känns bra att vi är fler runt 40 som försöker med IVF!
Välkommen Underverket! Det känns bra att vi är fler runt 40 som försöker med IVF!
Idag ringde äntligen Carlanderska. Jag ska få knipsa av min polyp vecka 32 eller 33. Närmare besked på måndag i nästa vecka. Detta till det "facila" priset av 26000 kr. Mer än jag hade räknat med men då personnumret är emot mig så ska det bli skönt att få det gjort så att jag kan ägna höstmånaderna åt att försöka bli gravid med mina frysta embryon.
150 mil till Luleå men oerhört vackert på sommaren!
hmmm är det så långt till Gbg? Vi körde till södra småland där min mamma pappa bror familj bor och det var bara 140 mil..går man 5 km till så är man i skåne....bara 25 mil till Gbg bilväg och säkert bara 20 mil fågelvägen.
Ha det toppen nu går jag på semester i en hel vecka till må väl
blaise - vilken fantastisk historia ! Du skänker hopp och glädje till oss försökare! Grattis till ett lyckat resultat och en underbar liten gåva nästa vecka!
Näää vilket skit väder ! Här nere i Götet regnar det för fullt!
Innan 68: Härligt att höra att det är på gång. Calanderska är superduktiga och har en mycket trevlig personal.
Ja det är helt rätt som du tänker ta bort p och köra på FET. Jag känner också att det är större möjlghet att det funkar med FET och blastisar. Har sett i någon statistik.
Vinkar till Er andra;)