• mba12

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Tjejer vad är skillnaden mellan 7keto och

?
  • mba12

Tjejer vad är skillnaden mellan 7keto och DHEA? Ni som har använt
    Jag tänker börja med dem.

• mba12
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-24 21:14:01 följande:
    Oj vilken dag....vaknade med smärtor...som små kramper i vänster sida av magen...tänkte inte på det så mycket förrän vid 10 då det kom blod...ringde gyn och fick en tid kl 13...väl inne får jag veta att förra gången jag var inne så hade läkaren sett två uppklarningar, hon misstänkte tvillingar, men det så hon inget om hon bara skrev det i journalen. Nu kunde läkaren se vad ena uppklarningen var vilket troligen är orsak till smärtorns..ett myom..ofarligt enligt honom och inte orsak till blödning...han såg heller inte varifrån blödningen kom. Väl hemma googlade jag lite och fick fram att myom visst kan orsaka små blödningar.....jag vet inte....vet ni? Hade inget myom sist jag gjorde vul i april..meeeeeeen vi fi k oxå se och höra ett starkt fint hjärta....nu var det en läkarkandidat som gjorde undersökningen men han menade att man räknar ut grav.tid från ET och inte äggplock...det skulle innebära att jag är på 6+4 nu och inte 7 som jag trott...det stämde väl med storleken oxå....då är bf helt plötslig 6/1 vilket är min avlidna mammas födelsedag. Läkarens handledare var med och hon skojade lite om att det nog är en envis tjej där inne
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • mba12
    Bengalen skrev 2012-05-25 09:39:19 följande:
    Grattis till ett tickande hjärta slemmis! För egen del gick startskottet för min 11:e stimulering idag. Jag har precis varit på CFC på VUL så ikväll börjar jag med Pergo. Imorgon Gonal-F.
    Ska du köra både Pergotime och spruta??Förvånad
  • mba12

Det finns många sorters DHEA, vilken sort ska man använda?
    Vad ska man kolla för att veta vilken sort passar bäst?

• mba12

Tjejer,
    Jag sprutade men det stod 25 när det var klart inte 0!!?! Typisk mig!!
    Jag satt tebax nålen och tryckte igen men det stod fortfarande 25 och det kom blod från där jag stack med nålen!?!
    Kollade inte om det var bubbla i sprutan från början!
    Ska jag spruta 25 till nu??
    Vrida tebax till 0 och sätta igång från början?

• mba12
    Mammagås grattis grattis
    Vad glad jag blir när jag hör att det går bra för er, inser att jag har åxo kanske nån chans fast man har olika förutsättningar.
    Kram
  • mba12
    Maryhe om du har vägarna förbi STLM, beroende på när det är, så kan jag tipsa dig en läkare här som kan skriva ut receptet.
  • mba12
    vickan12 skrev 2012-06-02 15:46:46 följande:
    Hej har inte skrivit eller varit inne här på länge.
    Hade ju mitt ET den 20 april, och plussade på RD 10 redan, var tokgravid med alla symtom. Var i v 8 till igår då jag var på VUL, då graviditeten avstannat i v 5, är nu helt knäckt och bara gråter. Det var vårat 1a försök, den korta behandlingen. Men nu har jag fått 2 missfall inom 5 månader.. Vet inte vad man ska göra ,,hur man ska orka allt!..
    :( :( :(
    Kram
    Ge bara inte upp
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?