IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Solig Solig](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
Äntligen har jag tid att testa, läsa och skriva lite.
Grattis Mia, vad underbart att även du plussat.
Vackoindikatorn visade 2-3 veckor alltså skall jag vara i vecka 4-5 vilket inte stämmer med något men det kanske var lite lågt pga eftermiddagsurin.
Om det var IVFen som gjorde det så är jag i vecka 7 nu, om ÄL testet i fredags var just en ÄL så är jag bara i vecka 3 och frågan är om det ens hade gett utslag än. Så jag tror på IVFen.
Jag gav helt upp när jag började blöda efter mitt pyttesvaga plus och testade inget mer. Jag var säker på att det inte var något.
Dessutom ringde Svend från CFC idag trots avbokad telefontid i morse, när jag förklarade situationen så önskade han lycka till
Förlåt min klumpighet, Zin. Bara förutsatte att alla som går igenom IVF på ett eller annat sätt upplever det som en pärs. Men så måste det ju faktiskt inte vara. Hejja dig!
Men alltså. Det här med att det är plus och sen några dagar efteråt så är det inte det. Betyder det att det är lika osäkert att det blir/är en graviditet innan som efter man testat? Är alla dagar lika sköra till typ vecka 12? Det är ju horribelt!
Kära, kära Inanna! GUD så tråkigt! Jag riktigt kände hur du hoppades på detta i dina inlägg. Det måste vara en jättepärs. Önskar jag visste var du fanns irl så jag kunde komma med lite blommor och en kram. Tänker på dig jättemycket.
Jag är på RD14 idag, fortf knappt några känningar förutom extra kissnödighet möjligtvis. Tror jag ska ta och dämpa mina förhoppningar nu när Inanna testat -. Det är väldigt lätt att flyga iväg i tankarna.