• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

pp08 - Stor kram! Så fruktansvärt tråkigt Gråter!

• Inanna Li

Victoria - Jag fick mycket ÄL-sekret redan på dag 4 sist. Lite tidigare än vanligt! Kanske berodde det på höjd dos. Alla mina behandlingar har framkallat massor av sekret lite längre fram men jag har inte ägglossat i förtid eller fått spruta kortare tid.

• Inanna Li

mamman - Lider med dig Gråter! Så hemskt att få MA. Jag har ju drabbats av det 2 gånger. Ta hand om er! Hoppas embryona i frysen är fina! Kram!

• Inanna Li

Glöm inte heller att man kan få olika antal antrala folliklar i varje cykel. Dvs det kan variera från månad till månad. Det är därför man kan få olika respons på IVF-behandlingen. Jag har ju haft 2 IVF-stimuleringar med flera äggblåsor och 2 med lite färre äggblåsor.  

• Inanna Li
    Skruttefia skrev 2012-04-27 16:59:27 följande:
    Här finns intressant läsning om "Antral Follicle Count" mm: www.advancedfertility.com/antralfollicles.htm

Undrar om jag inte fått länken av Inanna Li en gång i tiden? Eller så var det en annan 40+ som också hängde frekvent här på FL    
    Det är nog från mig Skrattande! Jag minns att jag hittade mycket bra information på den webbsidan när jag precis började med IVF.
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?