• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Grattis Underverket! Verkligen en underbar nyhet!

• Inanna Li
    Victoria71 skrev 2012-05-23 11:04:44 följande:
    Hej Inanna! Hoppas du mår bra! Jag tänkte samla in info om vad folk i tråden ev. gjort annorlunda när det gått bra (eller förhållandevis bra) för dem i IVF-träsket. Vad säger du?

Och Slemmis, som också har en bebbe i maggen - har du något att bidra med som du känner att du gjorde annorlunda?  
    Tack! Jag mår hyfsat bra. Det känns bara väldigt tungt i värmen! Blir lätt yr om jag inte dricker ordentligt och jag har värk i fogarna.

Jag har bara gjort "vanlig" ICSI utan några extra mediciner före, under eller efter behandlingen. Gjort kort behandling 4 gånger, använt Gonal-F i styrkorna 225-337,5 IE och progesteron fram till TD.  Denna sista gång som jag lyckades åt jag i och för sig Inofolic och Inofolic plus i ca 2 veckor från sprutstart till ÄP men vet inte om så kort tid kunnat påverka något!
  • Inanna Li

Mamma gås - Grattis till kanonresultat Solig! Och så spännande med DHEA!

Syskon nu - Hoppas du får en jättefin äggskörd!

• Inanna Li

mamma gås - Grattis till alla blastocyster! Måste nog nästan vara rekord Glad!

Maryhe- Grattis på 43-årsdagen Skål!

Tuvalina - Vilken skit att stickan från testlagret visade falskt positivt! Jag blev så glad när jag först läste att du plussat! Stor tröstkram Hjärta

• Inanna Li

Underverket - Beklagar djupt att det blev missfall! Förstår hur ledsen du känner dig! Kram {#emotions_dlg.flower} Hoppas att det kommer lyckas igen!

• Inanna Li

Nu syskon - Grattis till dubbelruvarstatus och jag håller tummarna för att det blir en blastocyst också Solig

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?