-
Tack vännen ! En lång resa är äntligen över!Skruttefia skrev 2012-08-12 14:27:23 följande:Grattis Inanna
-
Tack allesammans ! Ni är så fina! Jag har fått ett oerhört stöd i den här tråden sen starten! Och när jag var precis på väg att ge upp av olika orsaker så ledde sista försöket till ett varaktigt plus! Och ni har peppat mig hela vägen! Förlossningen gick till på "vanlig väg" och ej planerat kejsarsnitt och det är jag nöjd med nu. Epiduralen i kombination med lustgas fungerade alldeles för bra så jag kände inga krystvärkar. Fick därav en del bristningar och klipptes i mellangården och fick sys. Det tog 26 timmar innan hon var ute sen vattnet gick på morgonen hemma.
germany - Helt rätt! Jag har varit med i tråden sen den startade. Det tog lång tid innan jag nådde i mål! Och sista tiden har jag inte varit så aktiv men har hängt med i bakgrunden för att följa mina kära vänner som också kämpat länge! Hon ska heta Inanna Li. Kram !
Ciara - Tack och grattis till dig !
Fortsätter hålla tummarna för er alla och kikar in då och då! Många kramar -
Tack kära vän ! Kran!eviglängtan5 skrev 2012-08-12 22:11:25 följande:
Äntligen har du blivit mamma Inanna - till en mycket mycket söt litent flicka !!! GRATTIS GRATTIS och åter GRATTIS till er båda. Hoppas så att ni har det bra. Massor med kramar så hörs vi vännen min.
Tack ! Tänker på dig och hoppas allt ska ordna sig för er så ni kan göra fler IVF-försök!Maryhe skrev 2012-08-12 21:42:06 följande:Ett stort stort grattis Inanna!TackAngeliq skrev 2012-08-12 23:51:53 följande:InannaLi: Så glad jag blev att att se din lilla prinsessa. Grattis Var slut har en början och din fantastiska resa börjar nu! NjutTack min vänNu Syskon skrev 2012-08-12 20:41:48 följande:Stort Grattis Innana vilken fin guldklimpTack snälla! Kram !Mamma gås skrev 2012-08-12 19:36:55 följande:Ååå, ett stort GRATTIS till er lilla prinsessa Som du säger, en lång resa har äntligen nått sitt slut och nu börjar en ny tid -
Tack! Vi mår bra och hinner inte med nåt mer än att sköta vår lilla. Men det känns underbart! Kram !MissBoring skrev 2012-08-12 14:48:09 följande:men åååh är hon här nu har allt gått bra, mår ni bra allihopa?? STORT GRATTISTack!Fjällsippan skrev 2012-08-12 14:55:56 följande:Åh vad rörd jag blir av lycka , tänk att hon är här nu. Vilken liten sötnos! Ett stort varmt grattis till dig, mamma Inanna.Tack finaste fjällsippa! Så tråkigt att ert sista försök inte lyckades! Du om någon har kämpat, både för er son och för det syskon ni längtade efter! Oändligt många kramar !Fjällsippan skrev 2012-08-12 14:55:56 följande:Åh vad rörd jag blir av lycka , tänk att hon är här nu. Vilken liten sötnos! Ett stort varmt grattis till dig, mamma Inanna.Tack! Lycka till med din graviditet! Så fantastiskt att ni äntligen lyckades !tjorven01 skrev 2012-08-12 15:09:09 följande:Nej men åhhhh
Hade missat Inanna
Stoooort Grattis!!!!!!TackBengalen skrev 2012-08-12 16:07:08 följande:Jättegrattis till dig Inanna! Tänk nu är du äntligen i mål. -
Tack vännen ! Så ledsamt att det inte funkade med din senaste IVF!callimero skrev 2012-08-12 16:36:07 följande:Stort grattis Inanna!Tack snälla !pp08 skrev 2012-08-12 17:21:42 följande:stort grattis Inanna!!
-
Tack min vän ! Jag plussade i december och mitt lilla mirakel tittade ut i augusti! Hoppas allt är väl med dig och din familj! Många kramar från mig och Mini-Inanna Li ! Hon är ganska lik mig så min sambo kallar henne för en liten mamma-klon !Fahlvik skrev 2012-08-26 20:54:53 följande:Inanna: Stort grattis till sötnosen. Har inte varit inne på länge, sedan i januari, och då plussade du (?). Tänkte att det skulle vara dags nu, blev jätteglad att allt kämpande äntligen resulterade i en mini-Inanna ;) hon är verkligen jättesöt! Nu har ni underbara dagar framför er!
-
Tack snälla rara ! Jo, jag njuter för fullt av min lilla flicka! Så dina tvillingar är redan så stora! Tiden går verkligen fort! Min lilla Inanna Li blir 3 veckor på onsdag!raffebo skrev 2012-08-27 13:17:51 följande:Jag loggade in också för att gratulera dig Inanna till dottern!! Jag är så glad för din skull och hoppas du njuter för fullt av din lilla.
Hoppas också för din skull Tuva, jag har aldrig plussat på dag 9, utan senare. Torkstreck har jag alrig hört talas om?
Chichisita, kul att du har börjat med syskonförsök! Lycka till.
Jag har bytt nick men fick tvillingar som kattenizze som är stora (större) nu! Snart hela 9 månader... -
Tack vännen !Snösport skrev 2012-08-14 22:00:05 följande:
Inanna: GRATTIS!! kollade in för att kolla om det pluppat ut en bebis och det var sååååå kul att läsa om dej!
Zinfandeln: håller tummarna för september!!
Mamma Gås: gravid igen = JAAA, jag önskar dej en bra graviditet nu!!
Snösports egen status är helt ok, träffat en seriös fin man i min ålder som är min nya kärlek, men barn försöker vi inte få efter 2 månader ihop, han har tonåringar varannan helg och mer nu på sommaren. Allt funkar bra
-
TackSoligor skrev 2012-08-13 06:26:49 följande:Åhhh! Stort GRATTIS till lilla fina flickan Inanna!!! Hon ser bedårande ut på fotona Mågottkram!Tackmamman0301 skrev 2012-08-13 07:19:14 följande:Grattis Inanna, sån ljuvlig liten tjej!!Tacksusmar72 skrev 2012-08-13 08:29:17 följande:Grattis InannaTack! Hoppas du också kommer lyckas snart! Krammyran6801 skrev 2012-08-13 09:52:49 följande:Inanna, stort grattis till din lilla flicka! Underbart att du är i hamn efter allt kämpande. Njut av ditt underverk. Kram kram
-
Tack kära vän ! Vilken lycka att vi båda två fick uppleva våra mirakel till slut! vad underbart att Levi mår bra! Önskar dig och din familj allt gott! Kramturlid70 skrev 2012-08-13 10:21:19 följande:Inanna, grattis till underverket! Så otroligt fin hon är er lilla prinsessa och jag är så otroligt glad för er skull. Grattis igen och lycka till. Njut!Tack snällaCice skrev 2012-08-13 11:36:18 följande:Stort grattis Inanna till din lilla flicka .
Tack ! Hoppas du och bebisen mår bra!Spears skrev 2012-08-13 12:09:13 följande:Grattis Inanna!!! :)Tack ! Det känns underbart!Vi 4 skrev 2012-08-13 12:17:57 följande:Inanna, stort grattis till er! Så underbart för er att få hålla er lilla flicka i famnen Och så himla fin hon ser ut! Önskar er all lycka!
-
hemulen - Stort grattis! Så glad för din skull
-
Sunseed - Stort grattis även i denna tråd!
Linköping - Håller tummarna hårt för ditt toppembryo! -
God Jul alla !
Stort grattis till Myran -
myran - Håller tummarna stenhårt för fint VUL nästa år! Du är värd all lycka !
slemmis - Grattis till dottern! Underbar beskrivelse! Kram!
Sunseed - Fortsatt lycka till! Härligt att du är halvvägs!
Lillstoran - Lycka till!
TyckOmMig - Hoppas ÄP gick bra!
Gott Nytt år till alla! Hoppas 2013 blir ett lyckligt år för alla! -
mamma gås - Grattis till sonen Wille! Fint namn! Mtt lilla kusinbarn heter också så!
turlid - Lycka till med kommande FET! Tänk att din son redan är 13 månader! -
Turlid - Stor kram till dig! Så fruktansvärt sorgligt att syskonförsöket inte lyckades! Och återigen tack för att du startade denna underbara tråd som jag var en av de första att skriva i! Och så fantastiskt att både du och jag fick våra efterlängtade barn till slut! Önskar dig och din familj allt gott inför framtiden! Vet inte om jag kommer våga chansa på att tina upp våra två sista embryon som ligger frysta till våren 2016. Tror inte chansken att lyckas kommer vara så stor!
Underverket - Vad hemskt att det inte lyckades med befruktningen! Vet ju att du kämpat för ett syskon en lång tid och det borde ha varit er tur nu! Kram!
pp08 - Så fantastiskt att ni lyckades bli gravida naturligt och så slutar det så illa! Kram till dig! Men då borde det ju finnas en chans till! -
Grattis till Vi5!