Hemulen, stort grattis till det fina embryot!
Skytten, så märkligt att de bara vill ha morgontest, men så skönt med utslag idag! Hurra!!! Åh så skönt, och så säger jag som Henulen, kolla gärna i morgon med så du vet hur lång tid du har på dig eg till ägget släpper. Är jättebra att veta till en annan gång...
Linköping, hoppas, hoppas, hoppas, och ha en fin resa!
mamma0301, åh vad härligt med många äggblåsor!!!Lycka till med ÄP!
Sunseed, det är så mysigt att komma in och läsa dina inlägg Jag började skriva svar till dig innan jag läst allt och skulle skriva att jag håller med om att nu när ni redan har fina i frysen så låter det klokt att prova med det först och hinna hämta ännu mer kraft inför ett fullt ivf. Men så ser jag att ni redan kommit fram till det.
Tuvalina, jag förstår att det drar igång tankar hos dig, men jag tänker att det är skillnad på om man redan har något i frysen och om man inte har det och att det (ev) blir "sämre" resultat om man kör tätt behöver ju inte betyda att det blir dåligt! Som jag tänker så har vi i tråden ju olika utgångspunkt och vi kan behöva planera olika. Min gyn sa också att vi kunde köra direkt efter och om jag nite hade känt mig så himla sliten hade jag gjort det!
Nu ska jag iväg på planeringssamtal för nästa ivf, som ju blir i början av maj. Funderar lite på om jag skulle försöka få be att kolla hormonerna med tanke på mina kortare cykler men är rädd att det ska påverka möjligheter att göra fler ivf, hon har ju varit så negativ till mina chanser sedan hon missade min ena äggstock, (verkar som att hon glömmer att den sedan faktiskt fanns) det är som att det påverkar hennes bild av mig hela tiden. Och nu verkar det som att min äl faktiskt flyttat fram någon dag så nu hoppas jag att kroppen håller på att rätta till sig till normallånga cykler igen (håll tummarna). Börjar faktiskt känna mig lite starkare och piggare och så kör jag ju akupunktur och har ändrat kosten