hemulen skrev 2012-03-20 20:54:58 följande:
Men herregud MissBoring, fy f-n vad jag blir förbannad av denna åldersdiskriminering! Som om man inte redan är medveten om att man inte är 25 längre... Måste de kasta det i ansiktet på en?! Vart går ni? Jag ska gå dit och slå dem på käften, jag menar tala dem till rätta. Nej, hoppas du kan hitta något annat ställe som värnar lite mer om sina kunder/patienter. Låt dem inte slå ner dig, visst fertiliteten avtar, ja, men det finns stora individuella skillnader och det verkar de ju inte vare sig vilja veta eller bry sig om.. Och det är ju liksom lite därför man söker hjälp i våran ålder... Det är verkligen inte alla som är i "skaffa barn tillstånd" i livet då fertiliteten är som bäst. SÅ, slutmorrat
Haha nu fick du mig att skratta
ja jag vet bara inte riktigt vart jag ska vända mig då min nuvarande gyn inte är så lättflörtad... Det va därför jag blev så glad när KK erbjöd sig men det va ju en AT läkare å hon visste nog inte bättre än att försöka hjälpa mig
men det tog chefen tydligen snart ur henne (om jag nu inte mot all förmodan skulle dra får lång slutsats själv..) Jag ska lägga det på hyllan till nästa vecka. Snart är jag hos mamma å ska tillbringa morgondagen med henne å så hem igen å på torsdag får vi kompisar på beaök å på lördag ska alla på kalas ihop
så jag ska njuta av det roliga å sen på måndag ska jag ta sambon å sätta oss ner å ringa runt å se vad vi kan hitta på!
Kram