IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Kör på så det ryker med hemmaverkstad istället. Håller tummarna!
Fjällsippan - Vi får hoppas på våra hemmaförsök så länge. 2011 kanske är mirakelåret!
hej!
Jag är ny här...jag har gjort 2 st IVF:er i Danmmark...den ena misslyckades och den andra är jag i väntan på att ta ett graviditetstest, på torsdag!! (6januari)
Jag känner ingenting! Minabröst har slutat ömma, vilket det började göra när jag började med crinonen...ingen tecken på mens, typ mensverk, migrän som jag brukar få innan mens...
Vad tror ni?? Jag har 2 befruktade ägg i mig...
Sushikatten - Hoppas att Menopur leder till bra äggkvalité. Snösport och Turlid har ju fått fina ägg med hjälp av detta. Håller tummarna för dig!
Turlid - Nu hoppas vi på FET vecka 2 för dig! Det är ju 2011 som gäller!
Nu har jag kontaktat kliniken om att jag måste vänta till februari. De höll med mig om att det var fruktansvärd otur! Det positiva är att jag kan ju dricka kaffe ett tag till i alla fall !
Liten uppdatering.
*VÄNTAR PÅ NYTT FÖRSÖK***
Sushikatten: 42 år , bor i GBG, inväntar ett nytt ET i januari.
Fjällsippan, 42 år, syskonförsök nr 4 på CvL, jan/feb, bor i Stockholm
dallas, 37 år, syskonförsök nr 1,nybesök 17/12 på CA, bor strax söder om Göteborg
Underverket06, 40 år, IVF2, syskonförsök på CvL i jan/feb, bor I Hässelby/Stockhom.
Snösport, 42år,IVF5, bor Luleå går i Falun i mars, (korta metoden om det går annars bara hemmaförsök)
pp08, 40, IVF5 (syskon IVF2), jan 2011 CVL
hispan: 38 år, bor i värmland, inväntar IVF2, start 18/12, ÄP prel, v.3
Betty Boop, 37 år, inväntar 3:e PGD-försöket på Huddinge sjukhus.
Eviglängtan, syskonförsök. IVF 2 (har tidigare gjort 2 FET). Start i mitten av jan. Bor i Skåne.
Mamma gås: 38 år. IVF 3 med prel. äp v. 4. Korta metoden denna gång. Bor i Örebro, gör IVF på CvL.
Mary73: 37 år Syskonförsök IVF 1, inväntar FET början januari.
***SPRAYAR***
Ladycocos, 39 år, Linköping, IVF Sophiahemmet. ÄP i jan...
***SPRUTAR***
***ÄP***
***ET***
***FET***
Riita, 40 år, IVF1/FET1 v. 50, Uppsala
Turlid, 40 år, IVF1/FET2 v.2 på HS, bor iNorrtälje
Inanna, 42 år FET 2 i februari IVF-kliniken Göteborg
***RUVARE OCH TESTDAG***
***GRAVIDA***
Oceanney, IVF/ICSI nr1, bor i Frankrike, 41, BF 14 februari
Fahlvik, syskonförsök IVF nr1, BF 18/7, bor i Göteborg
***Övrigt**
Linköping68: 42 år , hemmaförsök för tillfälltet
ChippiChoppi, 43 år, syskonförsök hemma, bor i Täby (nära Stockholm)