• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Tack för tummarna. Ja visst, jag ska på Lucia-FET på måndag. Oh, vad jag längtar och hoppas hoppas hoppas att det lilla klarar upptiningen. De ska tina upp först 5-dagars och vid behov även 6-dagars samma dag. 5-dagars har störst chans att klara upptiningen och 40% chans att det blir graviditet på det enligt kliniken. Det är ju strålande, tycker jag. Nu är det dags för lunch. Bon appétit mina vänner!

• turlid70
    Inanna Li skrev 2010-12-11 14:48:22 följande:
    Läste just nyheten att postanställda får rabatterad IVF efter nyår. Min sambo är brevbärare. Kanske detta vore något för oss. Det är väl bruttolöneavdrag i så fall.
    Strålande Inanna. Hoppas ni får ekonomisk hjälp!
  • turlid70

Vad är TPA förkortning för?

ChippiChoppi och Eviglängtan, ingen spotting ingen mens och ingen mensvärk, hur lovande som helst ju!

• turlid70
    Eviglängtan skrev 2010-12-11 19:16:28 följande:
    turlid70: så himla bra, kan inte bli bättre, kanske borde man ta anställning på posten?
    ja, varför inte, låter ju roligt.
  • turlid70
    Eviglängtan skrev 2010-12-11 19:20:45 följande:
    turlid70: glömde ju säga ett stort lycka till på måndag, det kommer att gå bra, så snart är även du i ruvarträsket-;).
    Tack, jag hoppas det och vill så gärna.
  • turlid70
    Eviglängtan skrev 2010-12-11 19:24:17 följande:
    Gravidkänslan idag, bara två dagar innan självaste testdagen = 0!!! Ingen känsla alls av en graviditet, är inställd på minus. Nåväl, jag får väl se framemot jan då vi kavlar upp armarna och körigång med nytt försök.
    Det kommer att gå bra, du får ett plus på måndag, du och ChippiChoppe också. Jag hoppas så för er, nu måste vi bli fler helt enkelt i garvida laget. Trevlig kväll!
  • turlid70
    Skruttefia skrev 2010-12-12 09:17:49 följande:
    Fortfarande iInga spottings, men testade minus i morse Gråter
    Vi kommer inte göra fler IVF. men fortsätta i hemmaverkstan

Nu håller jag tummarna för Eviglängtan och turlid Solig
    Nej, vad ledsen jag blir för din skull. Att det ska vara så s-t-ns svårt att få lite lycka och så orättvist Skrikandes. Jätte kram vännen.
  • turlid70
    Inanna Li skrev 2010-12-12 09:44:57 följande:
    TPA känner jag mycket väl till Flört! Det har gått så långt för mig att jag inte vågar kolla på papperet innan jag spolar ner det i ruvningstider

Lycka till imorgon Turlid och Eviglängtan!.
    Tack Inanna! Hoppas för dig med.
  • turlid70

Eviglängtan, nu måste du vända trenden! Lycka till imorgon på TD.

Riita, när blir det FET för dig nästa vecka? Lycka till för dig med!

• turlid70

Betty Boop, vad fruktansvärt, svårt att hitta ord som tröstar. Beklagar verkligen sorgen. Många styrkekramar till er!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?