IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Välkommen mamman0301
Spears - jättegrattis
Välkommen mamman0301
Spears - jättegrattis
Ruvar på dag 8. Igår kväll och idag har jag tyckt mig kunna ana menskänslor i magen vid några tillfällen. Svaga, men ändå där. Usch!
Brösten fortsatt aningen ömma, ibland lite mer och ibland lite mindre?
Det är verkligen gastkramande att ruva
Och jag har fått massor av finnar i ansiktet också.
Som ni märker, en ständig klagolåt från mig, sorry! Jag känner mig ofta ganska glad också. Har ju trots allt inte fått ett ännu.
Fruttan - vilken skörd av befruktade ägg, Grattis. Jag är imponerad, själv fick jag inget befruktat på mina 6 första och endast 1 på mina 10 senaste. Lycka till på ET
Zinfandel - håller tummarna för fin-fin skörd idag
Turild - jag är helt inne i min ruvning också. Bortvänd från omvärlden, bara fokus på min egen kropp. Idag är ruvardag 9, halvvägs till TD. Jag räknar ET som dag 0. Vi får väl kämpa på och försöka hålla skenet uppe mot omgivningen så gott det går...men sanningen är den att det bara finns en sak som är intressant nu och det är ägget Lycka till med ruvandet idag
Underverket - mitt IVF 1 slutade med 0 befruktade ägg. Den gången hade vi personligt uppföljningssamtal med läkaren på kliniken. Vi fick välja hur snabbt vi ville ses och bokade tiden ca två veckor efter det dåliga beskedet. Men det hör till saken att jag bor i Stockholm och har min klinik här, så jag har ingen hemma-läkare.
Uppdaterar; det blir ÄP på måndag för mig.
tar ett test imorgon, men jag har mens, så loppet är kört. Drar till Spanien med maken och kurerar oss! Kram till alla goa medsystrar på ett tag!
***VÄNTAR PÅ NYTT FÖRSÖK***
Snösport, 42år, IVF6 start i maj, bor Luleå går i Falun
Hoppaspåenliten: 38år Invätar IVF i februari, bor i skåne.
Glenda Glad, 40 år, Malmö, Syskonförsök nr1(IVF2), spraystart 4/3
Mary73: 37 år Syskonförsök IVF 2
Thuleslapper: IVF3 någon gång när jag känner mig redo (vecka 18-24), USÖ
Eviglängtan, 39 år Skåne, (IVF3, syskon). Troligtvis i april
Mia, 42, IVF2 runt 10 maj
Riita, 40 år Uppsala, IVF1, FET2
Mimmsann72, 39 år, IVF/ICSI 3 i höst
***SPRAYAR***
Betty Boop, 38 år, 3:e PGD-försöket på Huddinge sjukhus.
Lumix, 40 år, syskonförsök på Shady Grove, bor i USA, FET ?, p-piller istället för spray.
Boe, 38 år, Stockholm, CvL syskonförsök 1 (IVF 3) spaystart 5/5
***SPRUTAR***
Hönan 38 år, Stockholm ICSI 2 , sprutstart 30/4, ÄP troligtvis v19
Enya70, 40 år Uppsala (IVF9 på CFC i Köpenhamn) sprutstart 4/5, VUL 11/5, VUL 13 /5
Inanna, 42 år, bor i Göteborg, ICSI 3 på IVF-kliniken, Sprutstart 12/5
...det blir inget äggplock för mig på ett tagdet kom med av misstag