IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
tjorven1-jag vet ju inte hur sakta/fort dt stiger via IVF men antagligen tillräckligt för att få på TD och vad jag läst mig till är det möjligt även tidigare trodde jag skulle kunna hålla mig till TD men hade sådant hugg i sidorna tidigt på morgonen så dum som jag var testade jag ju på Ruvardag 12.Mår lite tjuvtjockt ännu men det har säkert med inbillning och proggisarna att göra...men ska vara duktig och ta alles tills imorgon bitti sen får jag ringa CFC.
Det har ju varit väldigt turbulent att börja IVFi juli mitt i semestertider byten av läkare hela tiden Dr Svend hann jag bara hälsa och han var med vid första VUL på då jag var/är en ovanlig patient...jag har ganska många barn sedan tidigare.
Även vid ÄP hann jag inte opponera mig angående lugnande då jag faktiskt trodde att jag skulle få Rapifen eller dylikt tydligen måste man be om detta men det bara kördes på visst jag har fött två av mina barn hemma och mina andra utan bedövning men ÄP är riktigt jobbigt enligt mig trots ynka tre ägg denna gång då jag fick reda på att resten var ägglossade.
Sen får man ju inte ens chansen till att vila mer än typ 5 min sen är det bara att gå vidare kändes helt främmande för mig var livrädd över att ens kissa efter ET tror jag frågade 3 ggr om det var möjligt att jag kunde det var livrädd att kissa ut de två små så jag var verkligen nybörjare och med en slemhinna på dag 6 på 18 mm lika dag 10 då kanske mitt upplägg ska se annorlunda ut om vi ska göra om ytterligare en IVF-det tredje gick ju inte till FET så en annan plan behövs nog antar jag och vill jag försäkra mig om.Någon som vet om CFC gör långa protokollet?Min läkare säger att de ger fler ägg.
Zinfandel-Är 45 år Småland IVF1