IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Solig Solig](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
God söndag och hejja er allihop!
Jag försöker njuta av sista helgen innan allt detta ovissa, stora drar igång. Tack vare er ser jag fram emot torsdag och spraystart, det känns spännande!
Ha en skön dag, hoppas solen skiner hos er också!
God förmiddag på er allihop!
Nu tänker jag ställa en fråga jag kanske inte vill få svar på, men som ändå gnager lite i mig, och ni är ju kloka och så ... Så svara snällt, ni som vet något om det ...
Jo, jag tänker att det är klokt att ha lagoma förhoppningar. Jag läser lite om vad folk har för doser på Gonalen, och av det lilla jag kan sluta mig till har jag jättehög dos (över 300, kommer inte ihåg exakt). Frågan är om det tyder på att jag är ett särskilt svårt fall som behöver massa FSH? Eller vad har det med att göra att det är så hög dos? Eller är det kanske inte hög dos?
Idag måste jag åka ända ut till andra ändan av stan för att få tag i nässprayen, det var inte precis att knalla in på första bästa apotek och köpa den, nähä då. Tur att jag inte väntade längre med att kolla upp det.
Tack Enya, det låter betryggande!
Vilken händelserik vecka för många av oss!
Glöm inte uppdatera den lilla listan, jag har svårt att hålla isär alla och vad ni håller på med just nu.
Japp - Mamman och Enya - ett stort lycka till idag! Skriv snart och meddela hur det kändes och gick!
Tänker på er!