IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Jag kom precis tillbaka från sjukhuset där min ny vän jobbar. Detta är en av de dyraste sjukhusen i Grekland ..
Min hals var helt torr när jag hörde att en hysteroskopi med dem kostar bara 800-900 euro ... Det betyder att jag kastar bort en hel del pengar, Jag blev ledsen...och som min dag kunde inte bli bättre, jag pratar som en papegoja, jag vet.
Jag har funnit ( jag fick veta ) att IL Dropp kostar endast 18 euro. Och jag tror att det är ok att min nya vännen vän två euro på mig, eftersom att han inte kände mig ...
Jag frågade jag kunde se några video på hur de gör hysteroskopi, och de frågade mig varför jag vill gör det; och svarade att jag kanske kunde göra med dem hysteroskopi och jag spara några euro, kom de överens om med mig. De frågade mig om Penny. Det verkar som Penny anlita dem till hysteroskopi.
Jag är trött på att kasta pengar här och pengar där ... Jag föreställer mig att när jag betalat 60 euro för två IL Dropp, medan jag skulle betala 40 .. ah ah Jag känner mig väldigt dum.
Jag ringde och tackade dr.D mycket men jag kommer inte att behöva mer av hans IL dropp. Idag kl. 18 jag kommer att gå till sjukhuset för att se videon om hysteroskopi och naturligtvis skall jag göra med dem, Om Penny kan anlita de , det kan jag oså..
I mitt land äldre person alltid säga: den som har en mun klara når upp till Rom .. Och här är jag.