IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Ja det blir nog härligt. Det funkar inte att han åker med, av flera anledningar.
Ja det blir nog härligt. Det funkar inte att han åker med, av flera anledningar.
Mysko med äl-sekret även denna insemination på cd 14. Undrar om det är kroppen som vill ägglossa igen eller om det är efterdyningar av Pergo och Ovitrelle. Dock något sent efter tycker jag.
Så oerhört sorgligt Anne f, beklagar verkligen den oerhörda förlusten. Se till att du får alla värden kontrollerade och åtgärdade innan ni kör igång. Tror inte du behöver fokusera på AMH när du faktiskt varit gravid nyligen. De säger ju att det ska vara lättare att lyckas igen då, vilket jag verkligen hoppas för er.
Grattis till sprutstart Enya!
Och tummar för pralinen jessica.
Vad bra att du fick ok men denna gyn av CFC Myran. Ja det är ett heltidsjobb detta, jag arbetar inte nu men har ändå fullt upp märkligt nog. Har varit både skönt att slippa prestera jobbmässigt samtidigt som det är stressande att gå overksam med allt vad det innebär. Tror absolut du är en av oss samvetsgranna kvinnor som gör ett bra jobb ändå, det är våra egna inre krav som gnatar på oss.
Jag hoppas kunna koppla av på resan. Nu ska jag till en kurator jag fått remiss till av min nya husläkare. Det är för mycket som är jobbigt nu så jag hoppas få lite redskap att hantera det. Huvudet känns ibland som en torktumlare som går på övertid och håller på att överhettas.
Grattis till fina eskimåer pralinen jessica!
Har du gravtestat skytten??