IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Solig Solig](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
Grattis Maryhe, så roligt att höra om embryona!
Kära vänner! Ni som tittar in här idag - kan ni ge mig råd om huruvida man kan skynda på sin mens? Jag har nytt datum för hysteroskopi på tisdag nästa vecka och då måste mensen var slut. Den skulle kommit igår men jag har bara spottings än så länge. Jag KAN inte missa det här datumet också - jäkla helvete. Vet ni om det finns något man kan göra för att kroppen ska komma igång? Vila? Sporta? Äta mkt fibrer?
- 2012 ska sannerligen bli ett bättre år, Tjorven! Det gäller alla här inne som ännu inte fått någon lite bäbis! -
Hej mina fina vänner,
ledsen att jag följer med så dåligt, men hoppas hinnar var med er mer snart igen! min mens har betett sig som den ska den här månaden, så det blir hysteroskopi på tisdag vilket förhoppningsvis innebär ivf i januari! om det är myom och inte polyp, som de tror, så ska jag vila en cykel emellan och vänta till februari. sanslöst mycket tid jag förlorar på detta!
var på ivf-kliniken igår och har tydligen redan fasats över från A-K till A-L. får inte riktigt samma positiva vibbar. och vibbar och stöd man känner är viktigt! fick själv fråga om de inte skulle ta om tsh-prov, det är ju ett halvår sen jag gjorde det nu. hmmm. kanske byter till carlanderska om jag inte får bättre kontakt framöver, det är så viktigt för mig - erfarenhets- och skicklighetsmässigt tror jag nordic ivf center och carlanderska är på samma nivå.
Inanna - tänker mycket på dig!
Kattenizze - STORT GRATTIS, det låter banalt att bara säga grattis till någon som lyckats med tvillingar, men ändå, det skrivna ordet kan ibland se fattigt ut men var väldigt innerligt!
Hej Alla! Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag er!
Inanna, roligt att se dig här och läsa att allt går bra, jag håller tummarna jättemycket! Inte hunnit läsa igenom så många sidor, så förlåt alla andra att jag inte kommenterar.
Jag är klar med min hysteroskopi, en liten polyp togs bort och i övrigt ser allt bra ut. Så när nästa mens kommer börjar jag spruta menopur - ingen nässpray den här gången! Borde börja nästa vecka någon gång. Puh, here we go.