IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Ja, precis, ser fram emot +-uppdatering från Chichisita!
Ja, precis, ser fram emot +-uppdatering från Chichisita!
Kattenizze: grattis!!! Du verkar inte alls förvånad, bara ett konstaterande så där i förbifarten eller är du chockad..?!
Grattis Spears, bra resultat!!
Hihi Snösport: men det är ju underbart man får verkligen bestämma sig för vem och vad man vill satsa på inte fasen ska det vara enkelt!!! Japp, du & jag får köra lite IVF snart
Innana: jag lider så med dig. Men du måste lyssna på oss andra nu. Du måste strukturera upp dig. Precis som Snösport säger så kommer du att få göra som du vill - men du måste kanske argumentera för dig - och bestäm inte i förväg vad läkaren ska säga. Du måste försöka tänka positivt nu och vänta med gropen tills du har allt svart på vitt. Tills dess måste du tvinga dig att tänka annorlunda. Jag vet att du också tror att vi kan påverka mycket genom våra tankar och vårt synsätt på oss själva så gör nu det. Du får inte anklaga dig själv. Du är en förbaskat klok tjej som förtjänar allt det bästa här i världen och du kommer att få allt det du önskar. Vissa måste tyvärr bara kämpa extra för det. Jag fick igenom samtliga av mina önskemål vid mitt senaste läkarmöte så får du inte det är det bara att byta läkare/klinik. Inanna, ge inte upp. Arbetar du nu? Vår klinik erbjuder kuratorhjälp, har du möjlighet att få det? Massor med kramar och glöm inte att vi här tycker att du är underbar
Hmm, tanken slog mig nu när vi pratar om att de bästa äggen värps i unga år.. Jag har en kompis som inte har haft ägglossning någon gång, hon är nu 33 å har fått ner värdena till det normala å väntar på mens. Men min tanke är då; eftersom hon inte haft ägglossning, har hon kvar de "bra" äggen?