• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Maryhe, så tråkigt. Hoppas det löser sig på ngt sätt. Kram

• myran6801

Maryhe, tycker ditt resonemang låter klokt. Bättre att allt är kollat och bra än att slösa bort värdefulla små embryon! KrAm

• myran6801

Linköping68, jag tog Inofolic plus två månader o nu senast fram till inseminationen. Jag upplevde inte några mardrömmar men däremot sov jag sonen stock! Vaknade inte som jag brukar vid 4 på morgonen utan sov djupt tills väckarklockan satte igång!

• myran6801
    myran6801 skrev 2011-10-25 15:06:30 följande:
    Linköping68, jag tog Inofolic plus två månader o nu senast fram till inseminationen. Jag upplevde inte några mardrömmar men däremot sov jag sonen stock! Vaknade inte som jag brukar vid 4 på morgonen utan sov djupt tills väckarklockan satte igång!
    sonen = sov  (får skylla på iphonen)
  • myran6801

Fjällis
    Tack för att du delar med dig av recepten! Blir nog bara några extra valnötter för min del oxå. Lite feg!

• myran6801

Tjorven, jag håller tummarna att det finns ett guldembryo till dig imorgon! Saknade yogan igår o tröstade mig med lite shopping istället. Kramar

• myran6801

Tjorven vännen, det är en kämpar krabat som vill utvecklas vidare. Det bestämmer vi till motsatsen bevisats! Kram kram

• myran6801

Tjorven, tyckte CFC var bra men som sagt man måste hålla koll på allt själv och fråga och ifrågasätta är mitt intryck. Avståndet var ok man hinner fram o tbx fr stocholm över dagen utan problem. Allt gick mkt snabbt! Kram

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?