-
Ja, du kan köpa via den sidan. Min väninna har köpt därifrån.turlid70 skrev 2011-02-06 08:55:56 följande:Kan man köpa DHEA apparaten via den hemsida som du skickade? Eller var köper man den då annars?
-
Tack! Jag får kanske hoppas på det som inte klarade sig var av något sämre kvalité. Men frys- och upptiningsprocessen är nog en oerhört känslig process. Det tar ju två timmar att tina en blastocyst och de har varit chockfrysta innan! Så det är klart att det kan hända att någon "förolyckas".turlid70 skrev 2011-02-06 08:54:11 följande:Förstår vilken chock man får när man mötts av ett sådant besked, men med störst sannolighet beror det på infrysning- upptinnings processsen inte på embryots kvalite och alla dina var ju av topp kvalite när dem frystes in, så att det som du ruvar på nu är ett super och jag hejar på det!
-
Jag har inte testat DHEA själv. Jag har inte vågat göra det och har varit lite skeptisk fram till nu. Tyvärr har jag inte mer information än de länkar jag hänvisade till ovan. Du och alla andra härinne får gärna inboxa min väninna Nymåne som är aktiv här på FL. Det var hon som mirakulöst plussade vid 45 och hon inboxar gärna alla som är intresserade. Och det är många !sushikatten skrev 2011-02-06 09:53:50 följande:Hej inanna68: Ja har hört talas om DHEA och ska börja läsa mig in på det! Har du tagit det själv? Skulle du inte kunna inboxa mig lite info. Skulle vara väldigt tacksam. Ja nu får vi se posititvt att du har fått ett fint embryo tillbaks men förstår att du blev jätte besviken. Det blir liksom mer press på en att lyckas och självklart skulle det vara bättre att ha en som reserv i frysen. Kanske skullle det inte blivit något av den och jobbigt att behöva ruva utan chans till resultat. det finns säkert en anledning. Nu h¨åller vi allt vi kan att den du ruvar utvecklas väl.
Tack för att du hoppas för mig! Måtte den jag ruvar på bli en liten bebis! -
-
Bara lite över en vecka kvar för dig! Så spännande!oceanney skrev 2011-02-06 04:21:23 följande:Tummar och tår!!!
-
Några har beställt i denna tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50095714.htmlFjällsippan skrev 2011-02-06 12:52:30 följande:Jag har inte heller vågat testa DHEA, det verkar ju vara så otroligt mycket biverkningar - men nu får man ju sig en tankeställare...
Någon som har beställt?
Jag är också lite skeptisk pga biverkningarna och avvaktar nog ett tag till. Om det var lättare med hemmaförsök (men är svårt pga manlig faktor) kanske jag redan hade testat. -
Det är verkligen en riktig rysare du går igenom nu. Synd att det inte går att göra något annat än att vänta på att ta ett nytt test imorgon bitti. Två test med svaga plus verkar ju lovande än så länge. Jag hoppas för dig allt jag kan! Ta det lugnt på soffan idag!Zinfandel skrev 2011-02-06 13:09:34 följande:Här är allt snurrigt..... Började tyvärr blöda igår kväll och sen dess har det gått i vågor . Två test visar dock svaga plus (!), vilket kan bero på att ett embryo trots allt är kvar eller att de inte har gått ur kroppen riktigt ännu. Jag kan inte annat än att vänta och ta ett nytt test imorrn på officiella TD och se om det är starkare eller ej. Mår rätt risigt men nu blir det soffan resten av dagen, har man inte testats förr blir man det nu........
It ain´t over til it´s over -
No Ka Oi - Tack! Hoppas det jag fick tillbaks är en riktig survivor! Grattis till ruvarstatus! Vore ju jättebra om de kvarvarande blastisarna hamnar i frysen!
-
Helt rätt! Jag har förstått att en del kliniker har TD redan efter 14 dagar. Min klinik har efter 20 dagar. Eftersom jag har en blastis drog jag bort 3 dagar och ska testa på RD 17. Men jag lär ju veta långt innan dess hur det har gått!Skruttefia skrev 2011-02-07 08:45:54 följande:
Ja, det är tidig TD men om kliniken har TD 14 dagar efter ET på 2-dagars så är det ju logiskt med 11 dagar efter ET med blastis, även om det är tidigare än de flesta. -
Zinfandel - Du gör rätt i att fortsätta med proggisarna tills du hört av dig till kliniken. Jag hoppas att det blir en solskenshistoria av ditt ruvande till slut.
Eviglängtan - Vad fint att du tittade in här igen. Hoppas att någon av dina blastisar har boat in sig och allt går bra. Kram till dig!
Fjällsippan - Spännande att ÄP närmar sig. Vore ju bra om de där blåsorna kunde växa till sig lite till. Kanske du får spruta ett par dagar till?
ChippiChoppi - Grattis i efterskott till att du blivit ett år äldre. Hoppas DHEA blir en mirakelkur även för dig!
Snösport - Hoppas dina blåsor växer till sig och att du snart får reda på när det blir ÄP. Korta metoden verkar ju funka bra på dig.