• mba12

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

MissB. tänker på digHjärta håller tummarna för dig. Tänk inte på smärtan, även om det gör ont går det snabbt över(har jag hört!). När blir det ÄP versos återföring?
    Hoppas se dig Gravid
    Kram vännen{#emotions_dlg.flower}

• mba12
    snorpan02 skrev 2012-06-24 15:22:57 följande:

Hej på er alla tappra tjejer, ni kämpar verkligen, jag sitter här med i-landsproblem men tänkte höra om någon vart med om detsamma?

Min mens är sen 6 dgr, jag har haft 37,9 -38 i morgontemp i 5 dgr nu och känner mig trött, varm o har pms...
    trodde att hemmaförsöket hade tagit sig men efter 3 negativa gravtester, så verkar det här vara  en liten stressgrej för att jag ska bli hoppfull och sedan besviken ...Alltså jag vet att detta förekommer men brukar er kroppstemp gå upp till 38 och ligga kvar i 5 dgr innan mens?

Anegliq hur har det gått för dig, har du testat? Mamma Gås går det bra?

Linköping usch vilken tråkig händelse, hoppas du Miss B slipper detsamma. Zin hur går det för dig, ska du göra en extra lång behandling?

Kram från hon med PMS och I-landsproblem       

Hej,
    Min är 5 dagar sen, men jag har inte kollat min temp. Jag känner mig varmt dem 3-4 senaste dagarna, fast jag har inte tänkt på det.
    Jag vågar inte testa mig än! Ska vänta en vecka till innan jag testar. Jag har haft oregelbundet senaste året :(
  • mba12
    MissBoring skrev 2012-06-26 12:46:11 följande:
    Tack, hejja på Drömmer
    Hej igen,
    Vill du släppa in mig på din profil-sidan?
  • mba12
    Lillan15 skrev 2012-06-26 21:37:52 följande:
    Någon som käkar prasteron här? Har någon av er haft sen mens under tiden? 10 dar sen nu för mig. Ser ut som jag är i 7:e månaden. Vad göra, tycker ni? Är ej gravid.
    Jo, jag började med Prasterone sedan 6:e Juni. Har sen mens! 8 dagar idag!
    Vart hos BM idag och kollade, det var negativt.
    Vad menar du med 7:e månad??
  • mba12
    Lillan15 skrev 2012-06-28 21:59:14 följande:
    Magen ser ut som att jag skulle befinna mig i 7:e mån. Rund o fin barnmage har jag, men ingen bebis däri...
    Vart hos gyn. idag. Tjock slemhinna 12-13mm ska få mens snart!! Men NÄR??? Hon kunde inte svara!
  • mba12

En fråga tjejer,
    Vad händer om man sprutar (lite tidigare) innan man har fått tunn slemhinna(3mm fick jag höra från CFC idag)?
    Vad kan hända om man börjar tidigare?
    Tack

• mba12
    Zinfandel skrev 2012-07-02 16:47:40 följande:
    Tack för alla tummar Hjärta Jag är nu stolt ruvare av 2 perfekta små embryon, ett 8-celligt & ett 12-celligt. Nu myser jag vidare Hjärta
    Kram vännen Hjärta
  • mba12

LINKÖPING, jag förstår dig och sörjer med dig :( Vad kan man göra!?! Bara hoppas det vart sista gången att det gick så det gick. Du gjorde vad kunde göra.
    Snart kommer din/min/vår tid oxå.
    Titta framåt.
    Kram

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?