Zinfandel skrev 2012-04-19 06:39:44 följande:
Slemmis: jadå, jag har haft rejält ont i ett par dagar efter vid ett par tillfällen. Det är trots allt ett operativt ingrepp! har du tabletter att ta? Är du väldigt orolig så ring din klinik så fort de öppnar.
inga tabletter... bara alvedon.....
Men stannade hemma från praktiken i dag.. inser att jag ändå får gå lite in på sommaren för jag har varit borta mycket i samband med behandlingen.
Det värsta är att jag *ursäkta att jag är så intim nu* är så jäkla bajsnödig men det går inte för jag måste ju ta i lite och det gjorde så jäääädrans ont.
Det bästa sättet jag kan förklara det på är att det påminner om förlossningssmärtorna jag hade när jag födde min son.....men det är liiite bättre i dag än i går iaf och hunden verkar ha förstått att man inte ska dra i kopplet för då får man inte gå ut alls...haha..stackars tösen- har ju en stooor och ganska dragig hund men i går kväll tassade hon så fint intill mig- ingen idé att mannen försöker gå ut med henne för hon vägrar att bajsa när han är med haha.... sen sitter han ju i rullstol och hon måste in i skogen när hon ska kissa eller bajsa... jobbig hund *S*
Är inte så farligt orolig.. ska ju in i morgon för insättning och jag ska lägga mig o sova nu.. för det kan jag iaf även om jag vaknar emellanåt. Lättare att sova när mannen åkt till jobbet för han ska alltid hålla om mig på nätterna...jättemysigt men han håller HÅRT och över magen så det var flera ggr som han fick sig lite knuffar i natt...haha stackarn