• tjorven01

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Men hua hemulen vad du varit med om idag
    Skönt att du nu vet att allt ser bra ut så att du kan få ladda om
    Styrka vännen

• tjorven01

Åhhhhh myran sötaste lilla du
    Pratade med Doc som sa att kåvepenin inte biter på annat än hodborrelia så vi kommer inte att behöva dem men tack snälla du ändå
    Hur gick det med proverna????? Är allt fixat och klart nu inför sommaren?
    Kram

• tjorven01

Åhhhh miss B
    Jag tycker det låter som att det gick toppenbra idag
    Du har alla tummar och tår så hoppas vi på fin befruktning nu och att ni ska få glädjas åt fint plus nu till sommaren

Ja det stämmer
    Jag har fått tag i IVIG och ska få infusionen idag
    Hoppas bara att inte bebis redan dött av mina mördarceller :-/

Och tack för att ni frågar om mannen
    Han går nu på antidepressiva och mår aningen bättre
    Förra veckan hade han en riktigt bra dag men sedan höjde han medicinen på läkares inrådan varvid biverkningarna tilltog en aning sådär som där som de brukar i början
    Men han är absolut bättre än för tre veckor sedan
    Så vi hoppas verkligen på att det ska ge med sig med lite psykoterapi till hösten

• tjorven01

Usch och fy för biverkningar av mediciner
    Fick min IVIG infusion igår
    Nu var det ett nytt märke eftersom det förra tagits ur försäljning för tillfället
    Dessa mediciner kan ju som sagt ge en del obehagliga biverkningar även om man tålt det tidigare
    Så igår började det med att jag efter ca en kvart började få tungt att andas men intalade mig att det var inbillning
    Sedan när droppet var klart efter ca 1 timme (det gick i rasande fart igår brukar ta minst två och en halv timme) så var det som om någon slog mig i huvudet med ett basebollträ och händerna började domna av
    Fick lägga mig på britsen och vila en timme innan jag ens kunde gå därifrån i hällregnet
    Och nu har jag ont i magen :-/
    Undrar hur bra sådant här kan vara för bebis eg??????

• tjorven01

Cice
    Du behöver nog inte särskilt många fler iaf om du behöver så kan du ta dem du köpte till mig för jag kommer inte att behöva drm men Zin svarar dig säkert snart

Eftersom jag blev naturligt gravid så fick jag första IVIG i v 5 om det var så du menade Cice????

Förlåt jag vet att detta inte är en gravidtråd men jag har inte vågat gå med i någon
    Ni som varit gravida tidigare när kände nu barnet första gången
    Är i v 17 och känner inte ett smack orolig som tusan
    RUL imorgon bävar faktiskt lite :-/ (läs mycket)

• tjorven01

Tack alla fiiiiiina för era lugnande ord
    Jag får väl helt enkelt ge mig till tåls till imorgon då

• tjorven01

Åhhhhhh finaste myran
    Efter regn kommer sol
    Kan du inte boka en tid hos EE då
    Om ni betalar borde det väl knappast vara ngt problem

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?