IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Du ska se vi får nog våra bebisar och stora magar på 43 års dagen. Kram på dej...inte september än!
Sorry . inte meningen att vara negativ. Jag förstår vad ni menar och vet såväl hur känslig man är. Det är säkert en svår balansgång för läkarna också att å ena sidan ge realistiska besked och å andra sidan vara empatiska och även ingjuta en gnutta hopp!
Stor kram
sushikatten - Tack för alla kramar. Det är bara för mig att köra på igen och hoppas på många ägg och att något av dessa ska ha bra kvalité även inuti. Sist blev det ju bara skräpägg men nästa omgång kan ju bli bättre. Vill inte tänka att jag redan värpt ut alla guldäggen när jag fortfarande verkar ha många kvar!
Turlid - Välkommen tillbaka! Jag har undrat så vart du tog vägen. Härligt med en semesterresa till Dubai. Hoppas det blir lugnare när du kommit in i det nya jobbet! Lycka till med FET på fredag! Härligt att det äntligen blir av och nu vet du ju att tvådagarsfrysta lett till graviditet för många. Stor kram !
Jag är glad att jag lyckades bli gravid på ett embryo i alla fall även om det var av dålig kvalité och blev MA. Då kan jag ju i alla fall argumentera för att jag har förmågan att bli gravid. Vete sjutton vad jag skulle ha tagit mig till annars!