IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
De VILL inte att man testar före ruvardag 14, men jag har hört ställen som säger att man ska testa på allt från dag 12 till ruvardag 20, jag fick ett toksäkert resultat på ruvardag 10
Victoria..mina var ju slow starters....och det blev ju bra
Här är jag vickan. 13 ägg...på två dagar var ingen mer än 2-cellig..så vi avvaktade en dag till och då fanns två kvar en fyra och en sexa, satte in båda den 21e och är gravid nu. Vi resonerade inte egentligen ...vi hade inget väl och läkaren tyckte det var självklart att sätta in båda.
käraste Zin... tittade på dina bilder.. det är INTE svaga plus... de är myyycket starkare än de jag fick på liknande tester, sen tog jag ett CB som bara LYSTE blått emot mig.. och för att toppa av tog jag ett digitalt i går morse som var min "riktiga testdag" (rd 13 men jag skulle räknat som om jag satte in på fredagen vilket var meningen, men hur kommer det sig att vi har så olika testdagar undrar jag??)
DU är helt klart gravid och jag är sååå himla glad för din skull, vi måste ju ha nästan samma bf, satte inte du in 21:e också?