Sunseed, jag ser också ett rosa streck!!!! Heja, heja! Nu ska det hålla! Tänkte på ditt inlägg förut att det kanske var någon form av nidationskänning?!
Myran, jag beklagar verkligen. Stor tröstkram!
Lillstoran inte konstigt att det är annan ton i en nystartar-tråd. Man tror ju lätt när man börjar, att man ska bli gravid direkt när man får göra IVF, så är det ju tyvärr inte för alla. Många månader, tårar och besvikelser senare sitter man t.ex. inte och entusiastiskt funderar över eventuella symtom man känner innan BIM, eftersom man lärt sig att man alltid kan känna något om man letar och oftast slutar det med dum-tanten i alla fall... Stor kraaaam till alla kämpare i tråden!
Ego: SItter och väntar på äl som med stor risk kan komma imorgon och då är det fel dag för våra tredagars embryon, så då blir det till att vänta en månad till. Jag har en opererad axel som sedan förra sommaren börjat trassla, göra ont och hoppa ur led. Jag har ont i den både dag och natt ca 3-4 dagar i veckan och funderar nu på om en sådan lokal inflammation kan påverka graviditetschanserna? Någon som vet något om det och om det går att dra paralleller till annan kronisk värk och hur det påverkar fertiliteten?