• Tuvalina
    Mary, tack för att du så öppet delar med dig om din historia! Den kommentaren som du fått säger precis som någon annan sa mer om den som säger det än till den det sägs. Jag fick också en hemsk kommentar på min blogg några månader efter min sons död, att det var typ mitt eget fel att han dött! Usch, vilka hänsynslösa människor det finns och oförstående.

Enya!!! GRATTIS TILL DIN FLICKA!

Victoria,
    beklagar verkligen att du börjat blöda! Kram till dig!

Sunseed: Vilken jäkla tönt till läkare du träffade på!

Jag har varit borta härifrån några dagar. Min mamma har varit på besök och vi har försökt komma ikapp i huset inför bröllopet. Jag var på massage igår och hon sa att jag var fruktansvärt spänd. Det är jag. Jag orkar nog inte jobba snart. Är helt slut.
    Pratade med läkaren i Falun i tisdags. Jag ska få äta Prasterone (DHEA) över sommaren och få göra en HSG röntgen och spola min äggledare. Vet inte i nuläget om jag ska kombinera DEHA med något annat hälsokostpreparat. Min oro nu är att jag inte ska få ägglossning och istället utveckla cystor. Men jag är lite osäker på att kombinera för mycket olika preparat...Vi ska även få komma dit snart för att kolla upp så att cystor inte är på väg. Det känns bra!

Hoppas det går bra för er andra, Vi4 hur mår du? Germany, hoppas din VUL varit bra idag!

Zin, har du en blogg? Eller har du haft?

Jag tänker på er alla!
  • Tuvalina
    Sunseed skrev 2012-05-17 18:25:28 följande:
    Då gör vi sällskap efter sommarstängt, för jag kommer inte hinna göra ett FET före. Jag är ÄL i dagarna och vill inte göra FET så snart efter ingreppet igår och nästa ÄL kommer ett par dagar innan midsommar. Eftersom dom stänger vid midsommar blir det svårt att klämma in ett FET under midsommarhelgen. Skrattande 

Men jag tror på en skön sommar vid havet, med sol och salta bad. Samla krafter, umgås med nära och kära, ta ett par kalla glas öl och bara njuta av ledighet. SEN kör vi!

Ni kommer att få ett fantastiskt mysigt bröllop. Det är något att se fram emot. Sedan slår vi våra kloka huvuden ihop och kämpar på igen. Hjärta 
    Vad härligt det låter! Skön sommar, Jag ska ta och åka ut till havet jag med när det finns möjlighet!

Tack kära du! Vi slår våra kloka huvuden ihop, det gör vi!! Kram!!
  • Tuvalina

Mamma gås, tror att Ett östrogenvärde på minst 700 är bra på dag 5. Tack Bengalen för info. Låter som Om japanen skulle vara nåt för mig som bara har fn äggstock och fått väldigt få ägg vid stimuleringen.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?