42an, vilka tråkiga nyheter. Men det finns ju fortfarande ÄD som alternativ. Min man var också jätte negativ i början och det har tagit lång tid för oss att landa i att eventuellt gå vidare med det. Vi skall på vårt första möte med kliniken i Barcelona i slutet av denna vecka. Jag förstår iof att det är annorlunda för er som har två fina barn redan. varken jag eller min man har ju några barn. Jag tycker du skall ta reda på så mycket fakta som möjligt om ÄD så att du kan landa i det själv och sedan fortsätta därifrån. Jag säger inte att det är ett lätt beslut, men jag tror det är viktigt att man kan titta i backspegeln och känna att jag gjorde allt och jag är nöjd med mitt beslut vad det än må vara. Så känner jag iallafalll. Tycker det är intressant att Svend har varit ärlig med dig och förklarat varför han inte tycker du skall gå vidare, även om detta är gör ont, för det är så många som menar att CFC bara kör på utan att det finns några som helst chanser. Detta bevisar ju motsatsen. Tycker så ofantligt synd om dig. Sköt om dig. Stor kram