Det är svårt att göra sig förstådd. Jag ska försöka en gång till. Det är inte så att Zin eller någon annan här har sagt att DHEA inte ska användas eller är skadligt. Det som är mycket viktigt är ju det som Zin säger att det är bra att veta vad man ger sig in på när man börjar äta en medicin/kosttillskott. Vi gör alla chansningar av olika slag. Nu kommer en liten avstickare, bara för att berätta hur knasig jag är just nu: Jag har känt de senaste dagarna att jag inte styr över mitt eget liv. Jag var in till en sömmerska som ska sy in min brudklänning och hon började domdera och säga att jag skulle både ha korsett och bh. Vilket slutade med att jag gick till BH affären och köpte en BH, vid korsett var det stopp, det fick räcka med BH. Man ska se ut som en docka enligt sömmerskan, smal midja och uppstoppade bröst. Dessutom klämde hon ur sig att hon trodde jag var gravid också. Innan jag gick ifrån sömmerskan så fick jag dessutom betala innan hon gjort arbetet. Jag bara godtog det hela! Blir arg nu efteråt, så är det väl ingen som gör, betalar innan arbetet är utfört? Jag liksom låter mig slängas runt i livet och hunsas av folk. Detta kan vara en förklaring till att jag här med er vågar i alla fall sticka ut och blotta mig lite... det är positivt, särskilt med tanke på att ni är så tåliga och en eloge till dig Zin som tar saker så bra. Sluta för guds skull inte med att dela med dig av din kunskap!!