Fahlvik skrev 2010-11-08 19:40:34 följande:
Hej Turlid m.fl.!
Vi kom på samma sak i helgen när vi skulle lämna grejer på tippen, stängt dag före helgdag... Så nu kör vi runt med bagaget fullt av skräp ;o)
Du verkar ha rätt om dragkänslan...
Min akupunktör sa till mig i torsdags att jag nog är gravid men jag vågade inte tro henne. Testade i lördags men det blev inget utslag. Idag hade jag tid igen och nu var hon helt säker. Tänkte att hon kanske har rätt eftersom mensen inte kommit (ruvdag 12) och jag mådde pyttelite illa på morgonen för första gången (har mått lite illa dagtid förut) och tänkte att det kanske inte är vaggisarna nu.
Testade nu när jag kom hem och det blev ett svagt men fullt synligt streck! Vågar inte tro det är sant men gravtesterna börjar ta slut så jag får ransonera lite och testa igen om ett par dagar. Nu är jag faktiskt hoppfull, kan inte låta bli. Har aldrig kommit såhär långt i syskonförsök förut, ju!
(ruvdag 14 köper jag barnvagn, ha, ha)
Håller tummarna minst lika mycket som förut för er!
Underbart och viskar försiktigt ett litet grattis
Samma sak hände mig när jag var gravid med lillasyster efter ett lyckat FET - gick till akupunktören ca en vecka efter FET och akupunktören utbrast direkt: jag tror att du är gravid för du har hala njurar