IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Skrattande Skrattande](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Hej på er, tänkte bara berätta hur det går var på NUPP idag v.13 och allt såg bra ut och fick 1:279 snittet för 42 åringar var 1:30 så det var ju positivt! Kram på er
Tänkte bara hoppa in o berätta att allt går bra det blir en liten kille är i v 24 nu, så magen syns väl nu! Hoppas ni kan få korta ametoden på IVF för det var det som funkade på mig provade 2 långa metoden först och fick sådär med ägg och befgrad de som vart befruktade var bara 1 el 2 ok. Nu när jag gjorde korta metoden hade 300ie Gonal F då fick jag ut 12 ägg!! och 5 fina blatocyter alltså en stoooor skillnad 2 till mig och 3 till frysen...Och nu är jag ju gravid med 1 barn :) Jag fick tjata mig till korta metoden för jag har läst o hört att det funkar bättre på äldre tjejer jag är 42! Läkarna sa att jag kunde få mer cystor o mindre ägg men det var ju precis tvärtom!! fler ägg o mindre cystor...så ge er inte om ni vill prova korta metoden!! Vill bara tipsa er :)
Nyfiken på hur det gått för Innan68...