IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Någon här? Ska ta första "orugeal" sprutan å läser till min förtvivlan den ska tas i låret..? Gör ni det? Tycker ju det precis har blivit ok att ta i magen :-/
Någon här? Ska ta första "orugeal" sprutan å läser till min förtvivlan den ska tas i låret..? Gör ni det? Tycker ju det precis har blivit ok att ta i magen :-/
Fjällsippan, lycka till på sista försöket. Det är nu det går hela vägen!
VI4, känns väl bra Fjällsippan vant sig vid levaxinet för då finns det ju stor chans att din kropp kan vänja sig också
glad midsommar alla @-}--
Linnköping, vinkar till dig nu när vi passerar (om ni nu är hemma å inte hos pappa, som jag hoppas är på bättringsvägen)
Oj vad det va lungt här...
Idag har vi varit på vul på CFC och fick träffa en läkare, som inte presenterade sig när vi kom in i rummet
men då kan jag ju inte låta bli utan säger att jag inte uppfattade hans namn... Claus... å till min lycka så är det honom jag får på tisdag på äggplock också
Zin va det honom du hade också när du blödde så mycket??
Är det någon som varit hos honom där han inte varit hårdhänt?? fick mig en liten försmak idag... jag la mig ner och så körde han bara in ultraljudet utan att säga nått eller va direkt försiktig
Jaja, får "trösta" mig med att det inte är så många blåsor denna gången... 3 st som är jämnstora och 3 st till varav 2 de íaf hoppas ska komma ikapp. ÄP på tidsdag.
Hur är det med er andra tjejer??
Tack allihopa. Jag försöker att tänka positivt och hoppas Linköping hade otur.
tråkigast är att Köpenhaön ger oss så tråkigt väder Vi ville ju gå på Tivoli i lite skönväder
Anne, jag vet inget om DHEA och inte speciellt mycket om medicin, men inte kan det va bra för dig att må så där. Skulle jag va du skulle jag trappa ner och sluta med pasteronet och se om du mår bättre. Alla mediciner är ju inte för alla... Det jag tänker är att om du och din kropp är trött och orkeslös och riskerar att gå in i en depression så hjälper det ju inte om äggkvaliteten för då mår ju du/din kropp ju ändå inte bra.
Stor kram