IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Läkemedelsgrupp Ovesterin innehåller det kvinnliga könshormonet östriol, en s.k. östrogen. Östriol hjälper till att hålla underlivets slemhinnor elastiska och motståndskraftiga mot både mekanisk påverkan och infektion.
kalimero:
"Dette er forskel i transitioner det er ligegyldigt hvornår du starter mellem 3 og 5 dagen."
forskel = skillnad
transitioner=övergång
"Detta är en skillnad i övergångarna men det spelar ingen roll om du startar mellan 3 och 5 dagar." ???
Förstår inte heller riktigt. Kan hon mena övergången mellan mens och icke-mens; det vill säga att det är svårt att bedöma på pricken vilken dag mensen verkligen slutar, och därför så finns det ett spelrum att börja mellan dag 3 och 5 (vilda spekulationer från min sida, jag vet )
Brallis: det där med symptom är ju så himla indiviuellt; men mitt illamående kom först mycket senare (typ v 7). Och då spydde jag dygnet runt, så det höll sig absolut inte till morgonen. Och jag ulkade typ hela tiden. Håller tummarna stenhårt inför ditt test!!!