IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tack för att du frågar
Noki: Jag ser också för djävlig ut, har redan en stor kagge och mina boobs ska vi inte tala om...jag ska göra en bröstförminskning efter denna graviditet, jag har varit på gång länge men ville vänta tills IVF-svängen var över. Jag kommer få göra en på landstingets bekostnad eftersom jag har problem med rygg och nacke pga av deras enorma storlek.
Fjällis, tråkigt med minus... Kramar!
Mia, trist att inte ens få tillbaka något... Men hoppas det blir många till frysen!
Slemtorsk, jag håller tummarna för er i morgon!
inanna, intresant läsning i den nya zeeländska länken! Jag visste inte att "literally means it will pop out of its shell". Kul att se bilder oxå.
Ni skriver så mycket intresant! Att ni kan så mycket! Jag bara litar på vad läkaren säger. Men å andra sidan har jag ju inte behövt göra en massa återföringar heller...
En kram till alla som behöver en!!
Turlid, det kommer gå så bra så! Det har jag bestämt! Men jag vet vad du menar... Jag har varit lite illamående sen strax innan plus, speciellt efter middag och frukost. Men inte igår och inte idag. Klart jag börjar undra. Jag har ju oxå VUL den 17. Det känns som en lång evighet dit...
Stor kram!
Vad säger era sambos/makar om den känsliga ruvartiden och första gravtiden?
Min säger inte mycket. Vill jag prata symtom får jag göra det med er! Maken slår bort allt jag säger med "du inbillar dig eller det är bara psykologiskt". Ibland blir jag sur men jag vet innerst inne att det är hans sätt att reagera, dvs slippa tänka på det, förtränga det.
Långhelg!!! Vi drar till stugan om en stund. Utan internet! Ni får alla ha en bra helg! Jag håller tummarna för er som ska göra ÄP och test i helgen. Och för Slemtorsk som skulle göra spermaprovet idag. Hoppas hoppas hoppas allt går bra för er allihoppa!!
En stor kram till alla som behöver det!