IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Zinfandel - Lycka till idag !
Zinfandel - Lycka till idag !
Hönan - Herregud, vilken fruktansvärd chock för dig! Jag hoppas du kan börja om så fort som möjligt och att du får veta varför det gick så här illa så att något kan ändras inför nästa behandling. Jag är så oerhört ledsen för din skull ! Stor tröstkram !
Kalimero - Tack vännen!
Mia - Tack! Känns bra att veta att jag förmodligen börjat på rätt sprutdag för att få optimal effekt. Följer du efter mig snart?
Kalimero - Vad jobbigt att du måste oroa dig för att blåsorna växer snabbt. Går det inte att bromsa genom att sänka dosen ? Har kliniken någon förklaring på varför det går så snabbt? Hoppas verkligen alla blåsor går att plocka när det är dags för ÄP. Kram!
Zinfandel - Stort grattis till att drömscenariet blev verklighet för dig !
Mamma gås - Tänker på dig! Hoppas lyckan kommer till dig snart efter denna oerhört sorgliga upplevelse! Kram !
Hej!
Jag är en av dom som tjuvläser er trevliga tråd. Jag var med i tråden i vintras då jag gjorde en IVF. Jag är ledsen att jag bara slutade skriva och inte heller meddelade er hur det gick. Det blev bara för mycket under ruvningen. Det blev inget plus...
Jag kommer nog hålla mig till att bara läsa i tråden, inte skriva. Jag ville bara tala om att jag läser alla era fantastiska inlägg. Ni får mig verkligen glad och postitiv!
Nu ruvar jag igen! Fick tillbaka en fin blastocyst igår. Test den 26 maj, på min 39 årsdag. Jag rabblar mantra nu. "Jag kan bli gravid, jag är snart gravid."
En stor kram till alla som behöver!
Lenfaena - Lycka till med ET idag!