• Sommarlängtan 76

Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11

Hej,
    Nu har jag hittat hit!

Grattis till plusset Cakan!! Vilka underbara nyheter

Pysslig, jag förstår absolut att det blir mkt jobbigare att göra nya försök när man jobbar. Det måste vara jobbigt nog att få ihop allting då. Men din man är kanske hemma i höst? Men jobbigt ändå helt klart. Hoppas ändå att det blir en härlig sommar där ni kan ladda batterier. Det gäller såklart er andra här i tråden oxå!

• Sommarlängtan 76

Pluttens mamma, oj vilken upplevelse. Är du i v 32? Hoppas att plutten vill stanna kvar ett tag till!

Kram till alla er andra oxå!

• Sommarlängtan 76

Pluttens mamma, grattis till det lilla underverket. Tänk att han har kommit nu Har amningen kommit igång? Njut av er lille gosse!!!

• Sommarlängtan 76

Grattis Pysslig! Vad roligt att det lyckades
    Har du börjat känna av något?

Här är det fint. Vår lillprins är nästan 5 månader nu och växer så det knakar.

• Sommarlängtan 76

Hej,
    Vi var på 5 månaderskontroll och vaccination nu i veckan. Det gick faktiskt mkt bättre än vid 3 månader. Jag tyckte oxå att det var hemskt vid 3 månader för han blev så otroligt ledsen. Jag hade oroat mig inför denna gången, men det var inte så farligt.
    Allt bra här. Den lille växer så snabbt. Nu kan han sitta i sin IKEA-stol och äta mat. Han ser ju så stor ut när han gör det!

• Sommarlängtan 76

Jemema, Stort grattis till mirakelbebis!!!!! Tänk vilken lycka!

Grattis tillPysslig och Troll Lycka! Hoppas allt går bra!

Här är allt bra. Vår lillprins har precis fyllt ett år. Otroligt hur snabbt tiden går. Det har varit ett helt fantastiskt år jag har varit hemma. Jag kan inte förstå hur bra man kan ha det. Visst börjar jag bli sugen på att börja jobba nu, men så sorgligt att inte längre få vara med om allt som lilleman gör.

• Sommarlängtan 76

Hej, Jag har oxå kvar tråden, men jag är inte inne så ofta. Vår son har hunnit bli 2 år och 3 mån. Det är full fart här hemma! Vi har gjort 2 syskonförsök som inte har lyckats. Vi har lyckats få några blastocyter och nu håller vi på med ett frysförsök. Man trodde att det skulle gå enkelt denna gång (vi lyckades på fjärde försöket förra gången), men icke.

• Sommarlängtan 76

Vickan, grattis sonen! Vad ledsen jag blir att höra om hans sjukdom. Kan inte heller föreställa mig hur det är. Jag håller mina tummar att det inte är hjärnskada. Massor m kramar

Svar på tråden Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11