Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11
Sommarlägtan; det gick tyvärr inte. Började blöda 2 dagar före testdatum har en sista blasto i frysen nu och väntar oxå på ÄL. Vi sitter i samma båt!
Sommarlägtan; det gick tyvärr inte. Började blöda 2 dagar före testdatum har en sista blasto i frysen nu och väntar oxå på ÄL. Vi sitter i samma båt!
jahopp,,, då var man ruvare igen.. sedan igår..
ett 6-dagars odlat embryo fick jag ( det sista som vi hade i frysen) glömde dock ta min crinongel igår på kvällen kom på det imorse! tror ni att det har någon betydelse?
KRam
sommarlängtan, har ni några nya planer? Kram
Allt känns väldigt surt just nu! Fick ett minus på Stickan på RD 8 idag. Testdag är egentligen på måndag men om jag hade varit gravid så borde det synts! Fy vad trött jag blir på det här! Det tär på en psykiskt mer än fysiskt! Varför ska det inte gå när vi gör precis samma sak som när vi fick sonen?
Det har tyvärr inte gått så bra! Började blöda idag, en dg innan TD ! Har gråtit så mycket att tårarna e slut! 55000 är som slängt i sjön! Hur ska man rka kämpa vidare? Hur orkar man? Jag e helt slut i huvudet mentalt! Kul att ni går vidare så snabbt! Själv ar jag bestämt mig för att ta en paus på 6 mån! Jag vill inte tänka på IVF mer!!! Jag vill njuta av att jag har min fina son! Men jag kan heller inte vänta allt för länge pga min endometrios
troll lycka: Vi har tagit ett uppehåll nu, jag börjar förhoppningsvis med nedreglering nästa månad,
Men just nu är det ingenting
är det någon som är kvar här? :)
Hej pysslig!! Kul att se dig med! Vi försökte med syskonförsök 3 gånger i Falun utan att lyckas tyvärr, Men just nu ruvar jag på två små krabater sen idag, 5 dagars odlade. :) så nu behöver jag alla tummar o världen
6 år sen, oh My godness! Vad tiden går fort. Med oss e det bara bra, vi är en lycklig familj så som vi är Idag med vår son som e 3,5, men det vore så underbart om vi kunde få ett syskon till honom. Hoppa att allt e bra med dig och din familj ;)
Sommarlängtan, kul att ni lyckades!! Vi har oxå lyckats nu, efter ett ivf och två fet. Jag e gravid i v 6 än så länge, men det känns helt underbart att det e nära ett syskon till vår son
Tack pysslig!! Allt känns så overkligt bara!! Vi har vul 4/3. Nervös väntan, dels för att dom satte tillbaka två ägg, men oxå nervöst för att mina tidigare graviditeter oftast har börjat med blödningar. Så jag e ganska spänd och har inte riktigt kunnat njuta än. Sen är det alla symtom, vissa dagar känner jag mig supergravid, andra inte.
Jag försöker att inte känna efter så mycket och bara njuta. Men det e svårt!!
Hoppas givetvis att det inte ska blöda något den här gången men jag kan inte rå för att vara nervös
Har dessutom åkt på en rejäl förkylning. Tror ni att det e farligt för lillbönan/lillbönorna ?
Allt såg bra ut på VUL trots att jag hade lite bruna flytningar. Fick se en liten böna med finaste hjärta!!! är i v 8+1 nu nästa milstolpe blir KUB testet. ser det mer som en möjlighet att få träffa bönan
Tack pysslig
Tack sommarkänslan
Någon som ens är kvar i den här tråden? :)
Hej pysslig :) det är bra med mig. Dock dåligt med inloggning på FL. Har två underbara gossar nu :)
Hur är det med dig? Kram