• Heavy

Sydafrika-tråd!

GRATTIS till er båda!!! {#emotions_dlg.flower}

• Heavy

God kväll i stugorna!

Jag måste bara få ställa några dumma frågor till er som är experter Vi hoppas på att få vårt medgivande i slutet av dec och är jätte intresserade av SA. Jag har följt tråden rätt länge men bara skrivit några gånger

Vad betyder det att dom har blivit ackrediterade?
    Vart hittar ni det uppdaterade informationen? Står det någonstans att nya uppdateringar ang SA har kommit eller måste man läsa igenom texten och själv upptäcka  att ny text.

Jag gick just in på SA och ser inte längre texten om att dom `för tillfället inte tar mot nya ansökningar" Har dom öppnat igen eller är jag helt förvirrad?

Qemit, bra jobbat även det här programmet! Du och mannen är jätte duktiga!

Kram på er alla kämpar!

Waka waka

• Heavy

Aha! Då förstår jag Tack!  Men vad betyder ackrediterade?

• Heavy

Lillan 73: STORT stort GRATTIS!!!! Härligt att höra! Så spännade att äntligen få åka igen!

Gracel79 vad har dom uppdaterat med för info? (står inte i kö än så jag får inte sånt til mig)

• Heavy

Ni hjälper väl till att dela det här via era bloggar och facebook! Hjärta

Hjälp mig, mina fina vänner och fler med dem!!

Att få ett barn via adoption kostar en jäkla massa pengar. Beroende på vilket land man väljer så kostar det mellan ca 180,000 kr- 280,000 kr. Det som kostar är bla: förmedlingsarbete i Sverige, barnets vård, översättningar och bestyrkanden, avgifter till myndigheter, resa och en massa annat.

En liten, liten del av detta får man tillbaka av försäkringskassan när man kommer hem. 40.000 kr. Det tycker vi är alldeles för lite!

Hjälp mig och många andra! Maila ditt namn och hemkommun till mailadressen nedan så kommer en namninsamlingslista skickas till vår regering.

DET ÄR SÅ LÄTT! DRA IVÄG ETT MAIL OCH SNÄLLA SPRID DET HÄR!

Skicka mailet till:

hogreadoptionsbidrag@gmail.com

Initiativtagare: moderbloggen.blogspot.com/2012/01/nu-startar-...

• Heavy

FREDAG!!!!!!!! Nu jäklar borde det komma en hel drös med BB till er!  *håller tummarna*

Trevlig helg!

• Heavy

Fredag och inte ett enda inlägg??? Åh vad trist! Jag hoppas på många BB nästa vecka! Vi har äntligen fått medigvande! Behöver jag säga att jag längtar efter att se vårt könummer på SA-listan?

Tevlig helg!{#emotions_dlg.flower}

• Heavy

Tack! Vi har bara köat ett år så det tar tid innan vi får skicka Vi hamnar inte sist i alla fall, tror vi "klättrar om" 2 par o hamnar på plats 44 eller 45

• Heavy

Inget????
    Men vad fan då!  Grrrrrrr!
    Ja ja, hoppas att ni alla får en härlig helg trots allt.
    Skål

Svar på tråden Sydafrika-tråd!