• Heavy

Sydafrika-tråd!

Träffen är i månadskiftet Juni/Juli. Jag ovh min man tänkte också gå, vi är låååångt bak i svenska kön så det kommer att dröja innan vi ens får skicka papper. Men vi ser det som ett bra tillfälle att lära känna massor av härliga människor, lära av andras erfarenheter och framförallt få se en massa underbara barn!

Jag har också en blogg, vill någon vill titta in så inboxar jag gärna lösenord

• Heavy

Jag är med i en grupp som heter  "Adoptivmammor på Facebook" Där avslöjar en tjej att dom fått en liten kille i dag från SA, efter 18 månaders väntan STORT GRATTIS TILL ER!!!   {#emotions_dlg.flower}

• Heavy
    {#emotions_dlg.flower} GRATTIS till gracel79 och Carola!!  UNDERBARA nyheter så här i början av påsken! HEJA HEJA HEJA!  {#emotions_dlg.flower}
  • Heavy

{#emotions_dlg.flower}    FANTASTISKT!!!! Woooo hooooo! Stort GRATTIS! Vad blev det?

• Heavy

Hej på er!

Är det någon av er som ska på Forever Family träff i Norrköping nu till helgen?
    Jag och min man tänkte gå på fredagen och halva lördagen

Kram på er!

• Heavy

Vad kul! Vi behöver inte åka så långt då vi bor i Norrköping

Vi har inga barn sedan tidigare men ser det som en fin möjlighet att träffa er andra, alla barn och få chansen att ställa en massa frågor   Som en vän till mig sa, ni måste komma! Det kommer  170 barn i alla chokladbruna nyanser ni kan tänka er! Hi hi  hi Det argumentet föll jag för! Jag har en "bloggvän" som åkt från Dalarna och ska till Kolmården i morgon med ett gång andra familjer   Jag och min man kommer att hjälpa till på diskot på fredag, jag har ju bild här på familjeliv, så hugg gärna tag i mig om ni ser mig

Svar på tråden Sydafrika-tråd!