• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Flybe
    februari72 skrev 2012-05-26 16:04:54 följande:
    Kom det något BB igår (fredag)??

Jag har hört om ett bb som kom igår (GRATTIS igen), hoppas att det ska komma fler imorgon.
  • SouthAfricamamma
    Längtande SA skrev 2012-05-29 17:16:42 följande:
    Jo! Det är vi :O) Vi är så lyckliga! Äntligen! Hoppas att det ska komma fler barnbesked nu!

Gratulerer så mye! Er det deres første barn? Vil du fortelle hva dere fikk? Flört Nyt bildene og forberedelsene til Sør-Afrika tur!  

Er det noen som vet hvor lenge de som har ventet lengst i Sverige har hatt papirene i SA nå? Vi har hatt papirene i SA i 18 mnd.  
  • Längtande SA

Tack! Det är vårt första barn! Det känns helt otroligt! <3

De par som väntat längst nu är uppe i över 24 månader.....Hoppas så att det ska komma fler bb nu!   Kram

• februari72

ÅHHHHH STORT grattis!!!! Jag har sett ditt "namn" här i tråden och undrat hur länge ni väntat?

Man blir ju så nyfiken på att veta kön, ålder och var/hur ni fick beskedet, men jag förstår om du inte vill avslöja mer. Det avgör du ju såklart själv, men jag kommer att kolla tråden flitigt Flört.

Själv står vi fortfarande i kö här i Sverige men man blir ju bara SÅÅÅÅÅ glad av höra nyheter som denna!
    Än en gång GRATTIS, cyberkram från mig.     

• chatnoir
    Längtande SA skrev 2012-05-29 17:16:42 följande:
    Jo! Det är vi :O) Vi är så lyckliga! Äntligen! Hoppas att det ska komma fler barnbesked nu!
    Grattis!!
Svar på tråden Sydafrika-tråd!