• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Qermit

Tusen tack! Ja, det är en fantastiskt känsla och vi är så oerhört lyckliga. Bloggen är ett avslutat kapitel för mig men det kan hända att À skriver ngt då och då.

Så spännande att vi får våra barn nästan samtidigt TomMon.

• Heavy

{#emotions_dlg.flower}    FANTASTISKT!!!! Woooo hooooo! Stort GRATTIS! Vad blev det?

• Heavy

Hej på er!

Är det någon av er som ska på Forever Family träff i Norrköping nu till helgen?
    Jag och min man tänkte gå på fredagen och halva lördagen

Kram på er!

• storåliten
    Evveliina skrev 2012-06-18 22:56:16 följande:
    Hej :) 3 av mina 6 gullungar är från Sydafrika mesans de anndra tre är från Vietnam :)
    Mm, ELLER HUR!!! ?? KUL!!..... INTE!!!!! Får jag bara fråga en grej! Hur i hela världen kan man bara komma på TANKEN att bluffa så som du gör??!!!
    Hjärtat längtar skrev 2012-06-21 23:45:15 följande:
    Nej.... Evelina är en bluff. Bilderna på hennes sida är hämtade från diverse sidor... :(
    Helt sjukt!!! :) 

• Flybe

Vi kommer också på träffen, det är årets höjdpunkt. Förra året missade vi för vi trodde att risken var stor att vi skulle få bb ganska snart då och så tänkte vi att vi kan ju alltid åka nästa år när det är närmre att åka... Vi väntar fortfarande bb, men den här gången bestämde vi oss för att åka, dottern vill det och så vill vi träffa gästerna från SA.

Svar på tråden Sydafrika-tråd!