Sydafrika-tråd!
Grattis till era barn!
OK, då håller vi hoppet uppe några timmar till, även om jag mest vill dra ett gammalt täcke över mig just nu. :(
Fick precis en liten rapport från våra vänner som är nere i Sydafrika nu. Enligt dem har Heidi sagt att det är ett helt gäng barn som är matchade och som bara väntar på någon myndighet där nere. Så nu får vi hoppas att det ska smälla till rejält snart. Ber att de som sitter på våra papper ska få väldig arbetslust helt plötsligt.
Tack ia78, ja vi är närme än nånsin nu, snart är vi tvåbarnsfamil och enligt min vän så är det inte helt lätt, får nog börja träna för att orka med att bära storasyster om hon blir bebis helt plötsligt när vi kommer ner dit.
Nu när Ylva har skrivit om att de blivit föräldrar på sin blogg så tänkte jag att det kanske är nån här som vill läsa och se henne lycklig (och få se kort på prinsen också förstås).
http://scrappylva.blogspot.com/2012/02/har-blivit-mamma-med-oliver-thando-erik.html#comment-form
Håller tummar och tår för att Birgitta ska få mycket jobb med att ringa ut flera bb idag!
Vad tyst det är. Undrar om det betyder att det inte kommit något bb idag. Då får vi hoppas att det händer något på måndag istället.
Nu är det jobbigt att vänta. Jag känner att gråten väntar bakom hörnet, men får ingen tid och plats till att släppa ut den. Har träffat gamla vänner och släktingar idag och alla undrar hur det går och hur länge vi ska behöva vänta. Ja, det undrar jag också. :( I och för sig skönt att få prata av sig lite, men samtidigt blir det jobbigt när man inte vet hur länge vi ska behöva vänta och vad man ska svara på alla frågor. 15 månader har snart gått, 6 månader har vi på oss innan medgivandet går ut och vi får ge upp tankarna på ett syskon. Usch, vill inte tänka på oron som växer sig allt större, vill stänga ute den, mest av allt vill jag få ett trevligt samtal NUUUU. :(