gracel79 skrev 2012-02-22 21:45:05 följande:
Så roligt med BB. Tyvärr har en nära släkting till mig dött i en olycka igår, och nu känner jag mig splittad i min väntan, jag vill hinna vara med på begravningen innan resan till SA, samtidigt som jag inte vill något hellre än att få BB. Jag kan inte styra, så jag får gå dit benen bär mig, som Lisa Ekdahl sjunger. Det optimala vore ett par BB till er andra först och sen till oss....
Jag beklagar sorgen <3 När vi väntade vårt första barn så fick svärfar veta att han hade cancer precis innan vi fick vårt bb. Det var en jättejobbig tid att gå och vänta och inte veta om han skulle hinna träffa vårt barn eller inte, eller om vi skulle få lov att be om att få komma senare pga att han skulle vara döende, eller för begravning. Till slut så gick det bra och han fick välkomna oss på Arlanda och två månader senare fick vi följa honom till graven. :( Förstår så väl alla olika känslor som krigar inom dig just nu. Om det är så att ni får bb nu så tror jag att ni kan be dem försöka flytta på domstolstiden så att ni kan vara med på begravningen. Det beror lite på hur flexibel just den domaren är. Kram