• Ninninn

Utredning hos Lennart Blomqvist

Hej!

Jag går hos Lennart! efter 4 MA fick jag nog och kontaktade honom. En underbar man som bryr sig om oss kvinnor med detta ständiga elände..

Har du varit där och pratat med honom??

han e mitt enda hopp, alla andra säger ju bara att ni får gå hem å försöka igen..

Kram

• Ninninn

Grattis till dig Maximi! håller alla tummar att de går vägen för dig denna gången! ja tror på Lennart han vill ju hjälpa oss med detta problem.

Lycka till den 7 oktober Glad

• Ninninn

För oss går de inge vidare! har försökt bli ravid i fyra månader men icke =( fattar inte varför, alla andra gånger har de gått på första försöket! så jäkla typiskt när man för en gång skull ska få hjälp....
    Hur mår ni andra me deta problem? ja mår så sjukt dåligt, gråter å e deprimerad hela tiden, har börjat överväga att ja kanske borde gå å prata med någon, sen kan ju inte dom hjälpa mig att få barn men de kanske känns lite bättre iallafall!

kram

• Ninninn

Ja kan inte förstå varför de ska vara så himla svårt att bli gravid nu =( men vi får inte ge upp!
    Vi har ju gått på repromedicin på sahlgrenska så jag tror det finns en psykolog där som man kan prata med får väl ta att ringa dit kanske!

mimmi har Lennart hört av sig om provsvaren? för mig tog det bara en vecka innan han ringde om svaren!

Kram

• Ninninn

Fasen va skönt mimmi att de inte va något fel de e ju jätte bra, nu e de bara att kämpa för de där jäkla plusset som för mig inte går något vidare denna gång, skit konstigt men de kommer väl hoppas ja!

Blir helt knäpp i bollen av alla dessa barn å gravida vänner runt omkring mig, kan inte förstå varför livet ska vara så himla orättvist! varför ska en drabbas av flera missfall å vissa inga alls de e så himla jobbigt!! tycker de e väldigt jobbigt att träffa mina kompisar ibland å se deras mage men man får försöka hålla skenet uppe!

Klart du klarar att gå ner några kilo, de e ju ingenting mot allt vi gått igenom, då e ju de hur lätt som helst =)
    bara att köra sallad å kött i några veckor! de gjorde ja till lunch å middag gick ner 6 kilo på 5 veckor men ja va stenhård även på helgerna!

kämpa på Bamse kram

• Ninninn

Ja körde min egna lilla GI diet, bara lagade sallad och något slags kött varje dag å de funkade kanon =)

Ja vi får verkligen hålla tummarna för varandra nu att de snart e ett plus på sticka!

För min del måste de ju ha låst sig eller nått eftersom ja inte blir gravid nu när de varit så lätt alla andra 4 gångerna... skit konstigt å jävligt störande Skrikandes
    Man får väl höra av sig till Lennart snart om de inte funkar, han kanske kan hjälpa tll med piller eller nått!! haha

Kram

• Ninninn

Mimmi nu har jag beställt bidrottninggele till mig och zink till min sambo, nått måste hända för nu kom mensen igår igen, 5 månader nu fattar ingenting.

Jag skickade sms till Blomqvist igår för att fråga om han har några tips men han har inte ringt upp ännu!

• Ninninn

Mimmi Lennart har inte hört av sig konstigt... ja funderar fasen på att ringa till Sahlgrenska och prata med dom om IVF för denna väntan klarar jag inte av!!

De e en förfärlig väntan blir knäpp av detta, ja fick mitt senaste ma i juni de känns som en hel evighet =(

Svar på tråden Utredning hos Lennart Blomqvist