BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej jag har bf 27 april 2011 bor i Malmö, ska på första vul den 16 sep så jag hoppas allt är bra..detta är mitt tredje lilla barn :) har två pojkar sen innan..
När har du bf??
/Emma
Hej jag har bf 27 april 2011 bor i Malmö, ska på första vul den 16 sep så jag hoppas allt är bra..detta är mitt tredje lilla barn :) har två pojkar sen innan..
När har du bf??
/Emma
En till här !
Varit på gruppinfo idag om b.l.a mat och alkohol. Var lite nyttig info! Gillar inte MVCt jag går på alls, jag provade ringa runt med de säger att det är fullt överallt ! Eftersom man varken blir erbjuden nupp,cub eller vul tänkte jag ordna iaf vul själv. Jätteosäker på vad/om där finns ngt inne och det lever. Jag känner ingenting...inga symptom alls på ngn graviditet. Ja förutom att jag inte haft mens.
Jag är i vecka 6 (går in i vecka 7 på fredag) och om allt går bra BF 28/4 och jag bor också i Malmö
Ja, det är rätt trist. Det kändes så himla omodernt att de inte ens har sån enkel teknik som vul...
Nej, jag gjorde inte nupp förra gången, kommer inte ens ihåg att bm pratade om det.
Var på Lorensborg bor du? Vi bodde på Falkmansgatan innan vi flyttade. Då har du också nära till förlossningen!
Hur gamla är alla förresten? Jag är själv 82:a, alltså 28 år...
Yeahcarro: Oroa dig inte, det är helt normalt att inte känna ngt. Förra gången testade jag inte förrän jag var i v 7-8 för jag hade inga symptom alls! Åt dessutom mini-Pe!
Hej hur går det för er, hur mår ni..jag mår bra är helt chockad att jag ännu inte mår illa merän lite på morgonen men inte ens det ibland..jag som har mått så illa mina andra två graviditeter..är trött och lite yr ibland men annars mår jag bra är i v. 6+4..längtar till mitt vul den 16/9 är det något som gått än på sitt??
Cathie; 18 April 2011
MelikaH; 20 April 2011
EmmaRoSa; 27 April 2011
Ja det är faktiskt lite trist. Ringde till mödravårdcentralen i Vellinge idag och frågade men dom gör det bara om man misstänker något fel. Tänkte prova ringa till läkarhuset i malmö eller till sjukhuset som du skriver och fråga om man inte kan få komma in. Förstår inte varför det ska va sånt knussel. Alla borde bli erbjuden det tycker jag! Det är länge att gå 18v utan att veta hur den lilla mår.
Schysst att dom står för KUB test med. Jag hade fått betala några tusenlappar om jag velat göra det.
Ändrar mitt bf datum...
Almazz: 11 Mars 2011
Cathie; 18 April 2011
MelikaH; 20 April 2011
EmmaRoSa; 5 Maj 2011
Yeahcarro: 28 April 2011
SuzR: 24 april 2011
Varit på tidigt ultraljud i helgen och fick se litens hjärtat slå fint! Känns jätteskönt...känns liiiite mer verkligt nu :)