BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej!
Jag bor i Malmö och har bf 12 april! :) ska på vul den 8 september spännnnnande! ;)
Vårt första barn!
Hej!
Jag bor i Malmö och har bf 12 april! :) ska på vul den 8 september spännnnnande! ;)
Vårt första barn!
Jag går på Capio Citykliniken på¨Singelgatan och där blir jag erbjuden VUL och KUB test!
Ska dit på Onsdag för att göra vul och jag är liite nervös!
Leia810: jag ska inte heller på inskrivning förän i vecka 14-15...
Yeahcarro: tack! ;)
Med mig är det också bra! Ska göra VUL på Onsdag! Är så sjukt nervöös! Då går jag in i vecka 10! :)
Jag är också Vellinge tjej från början och bor nu i Malmö! Och känner ju faktiskt redan Suzr och yeahcarro... Hihi!
Kan någon fylla i mitt bf? Sitter med iphone....
Abbi: Bf 10 april
Går in i vecka 12 på måndag!!!
Hihi såå kul att vi år många från Vellinge i denna tråden! Man blir ju väldigt nyfiken!
Suzr är ju syster till min svägerska så därför är vi nästan släkt! Hihi sjöng även något år i kör, fast vilken kör snackar vi om??? Hahahhaha
Yeahcarro: har jag gått i samma klass med 1-6 och spelat innebandy tillsammans med och är numera en väldigt god blogg-vän!
Misswiren: vi har gått på samma skola i många år och du är ett år äldre än jag! Är kompis med Thilde.. ;)
Smilla: du är ett mysterium! Hihi undrar om vi känner varandra? Vi har iaf nära BF datum.. Jag går in i vecka 12 på måndag!
Oj vad ni har skrivit! :)
Smilla: jag sjöng i kyrkokören också! ;) och jag gick på Rosentorpskolan precis som yeahcarro skrev! Bodde på fågelgatorna! S T I N À heter jag! Hihi
Jag går också på Capio Citykliniken, har varit där en gång bar på VUL! Ska inte på inskrivning förän i vecka 15!
Idag är det vecka 12!!!!!