Peecock skrev 2010-09-20 11:10:28 följande:
Jag gick också på rosentorp, i samma klass på Abbi . Men jag undrar vilken kör Abbi var med i ...jag sjöng nämligen också i ngn kör på vånga...
Och spelade du basket känner jag säkert igen dig!! Kanske lite svårt på nuvarande bilden bara :)
Skönt att ha kommit till v 12 ( v 9 här ) jag och sambon håller på att bestämma oss om nupp för tillfället. Vi blir inte erbjuda det av vår mvc så det kostar en del. Men som sagt...jag har svårt att bestämma mig...
Kören på Vångaskolan har jag också varit med i. Gick även i deras musikklass i 8an och 9an. Men den kören jag tänkte på som Suz och jag har varit med i samma är i kyrkokören. Där har du kanske också sjungit?
Vi var först också väldigt tveksamma om vi skulle göra nupptestet. För sannolikhetstalet du får fram kan vara missvisande. Om vi hade gått på den vanliga mödravården hade vi nog inte tagit det men på Capio ingår det så då tar vi testet ändå. Men det är mycket att tänka på innan man får svaret. Man måste ha tagit ställning till hur man vill gå vidare.